حجت کریمی مثل بعضی‌ها با ارتش فضای مجازی به فوتبال نمی‌آید/ به اتهامات ناجوانمردانه جواب نمی‌دهم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی امیری معاون سابق باشگاه استقلال گفت: شایعات را تکذیب می‌کنم؛ چون حجت کریمی قصد بازگشت مجدد به فوتبال را ندارد.

استقلال مشکلات بسیار زیادی دارد و غرق در حاشیه‌هاست. ریشه بیشتر این مشکلات به مسائل مالی برمی‌گردد و مدیرانی که قادر به حل مشکلات نیستند. قراردادهایی که از گذشته باقی است و... وقتی صحبت از خرید بازیکن خارجی شد مدیران قبلی از لیستی رونمایی کردند و وقتی بازیکنان داخلی دوباره قرارداد بستند، گفته شد تمام قراردادهای زمان حجت کریمی گم شده است!

دیروز فرصتی دست داد تا با علی امیری صحبت کنیم. مدیرعامل سابق نساجی و قائم مقام سابق استقلال در زمان فتح‌الله‌زاده و حجت کریمی، بهترین  کسی است که می‌توانست در مورد تمام این ابهامات پاسخ دهد.

 در فاصله چند ساعت تا بازی حساس با سپاهان، علی امیری به خبرورزشی گفت: ترجیح می‌دهم در این موقعیت حساس حرفی نزنم، چرا که بنای ما بر این است که آرامش استقلال به هم نخورد. در تمام این مدت که از استقلال دور بوده بوده‌ایم نیز مصاحبه‌ای از قول من جایی نخوانده‌اید و به اتهامات ناجوانمردانه هم جواب ندادیم. الان هم اجازه بدهید تنها برای موفقیت تیم محبوبم دعا کنم.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: شایعاتی که اخیراً به راه افتاده که حجت کریمی می‌خواهد به فوتبال برگردد را کاملاً تکذیب می‌کنم. کریمی اگر می‌خواست در فوتبال بماند که مثل بقیه به میز چسبیده بود و اصلاً استعفا نمی‌داد! ضمن اینکه اگر بخواهد به فوتبال برگردد مثل برخی دوستان با ارتش مجازی نمی‌آید و در عالم واقعیت و برای کار می آید تا مثل دفعه قبل مشکلات چندساله را یک هفته ای حل کند. حجت کریمی کماکان در فدراسیون کشتی و در باشگاه‌های اختصاصی خودش به  ورزش خدمت می‌کند و هرجا هم که لازم باشد، حامی فوتبال و استقلال خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی