نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
۱۰ |
۱
وضعیت قرمز منصوریان در اهواز/ آلترناتیو داش‌علی مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل فولاد خوزستان از جلسه فوری هیئت مدیره این باشگاه در اهواز خبر داد.

 حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از باخت ۴ گله تیمشان در انزلی به کنفرانس خبری رفت تا با خبرنگاران صحبت کند.

شعبانی صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: با تاخیر روز خبرنگار را تبریک عرض می‌کنم. من اینجا خدمت شما رسیده‌ام که بدینوسیله از مردم خوب خوزستان به خصوص مردم اهواز بابت نتایجی که تیم فولاد گرفته عذرخواهی کنم و شرمندگی خودمو اظهار کنم. ما صدای آن‌ها را شنیدیم و فردا یک جلسه تشکیل می‌دهیم و حتما برای ادامه همکاری (با منصوریان) حتما با نقطه نظرات دیگر اعضای هیئت مدیره تصمیمات جدید خواهیم گرفت و به اطلاع مردم خونگرم و مهربان خوزستان خواهیم رساند.

او در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت فولاد گفت: همینگونه که عرض کردم ما اکنون هیچ گزینه‌ای را نمی‌توانیم اعلام کنیم چرا که اول باید تکلیفمان با سرمربی خودمان مشخص شود، روز جمعه یک جلسه داریم با دوستان، حتما تمام مطالب را دوستان مطرح می‌کنند، نظر خود سرمربی را می‌گیریم و برای این موضوع تصمیم خواهیم گرفت. بعد از آن درباره گزینه‌ها و بررسی‌هایمان خدمت همه دوستان مطالب را عرض خواهیم کرد.

مدیرعامل فولاد همچنین گفت: جدا از مسائل فنی، مسائل دیگری در اهواز و خوزستان وجود دارد که ما موظفیم همه شرایط را در نظر بگیریم.

وی در پایان نیز در سوالی در خصوص آکادمی فولاد و نتایج اخیر این تیم نیز گفت: ما یکی از بهترین آکادمی‌های کشور را داریم و در بحث نتیجه گیری نیز در سه رده قهرمان‌کشور و در دو رده سوم و چهارم شدیم. نتایج خوبی در آکادمی گرفتیم و بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال برترین آکادمی کشور شدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • انس LT ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    فقط اخراج منصوریان
  • رضا GB ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    منصوریان اولین اخراجی هفته ی بعد هم پاکو خمز دومین اخراجی این فصل
  • MIS قرمزته IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    یه چوب خشک هم بهتر از منصوریان بی مصرف و پر ادعا هست
  • طرفدار15تیم IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    درود...اقایان فولاد این بنده خدا سعی خودش را همه جوره کرده ولی بخت باهاش یار نبوده مطمن باشید خودش هم خیلی ناراحته..اگه ممکنه یه فرصت دیگه به منصوریان بدید شاید فرجی شد...گناه داره بنده خدا..اینم بگم یه موهای نداشتش اندازه نکونام ارزش داره چون دقیقه نود تیم فولاد را ول نکرد و فرار کنه..
    • ممبینی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      واقعا منصوریان عالیه ولی خدا لعنت کنه کسانی رو که از روز اول اومدن این بزرگ مرد ساز مخالف زدن آخه به نظرتون با این حجم مخالفت چطور چطور نتیجه بگیره ؟به نظرم یه فرصت خوب بهش بدید منصوریان عالییییه
    • فرامرز IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      در پاسخ ممبینی تماشاگر در همه دنیا صاحب تیم ست اگر اشتباه هم بکند منصوریان هم از ژوزه مورینیو یا لوییس انریکه بزرگتر نیست که وقتی ژوزه مورینیو مربی رئال مادرید بود با آن نتیجه های عالی در مقابل بارسلونا ی پپ گواردیولا بالاخره گفت در جایی که دوستم ندارند نمی مانم یا لوییس انریکه که وقتی دید مقبولیت نزد هواداران بارسلونا ندارد خودش استعفا کرد و رفت در صورتی که بارسا را قهرمان لالیگا کرده بود.اینها قانون نانوشته فوتبال است مربی باید نزد هواداران مقبولیت داشته باشد
  • امیر IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    حتما دنبال افرادی که اعتراض کردن تو ورزشگاه زندانیشون کنی آره؟ بی ارزه بی خاصیت
  • احمدرضا IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    من نمیدانم چرا منصوریان با این کارنامه ضعیف،و شیوه مربیگری منسوخ دفاعی،هر ساله روی نیمکت بهترین باشگاه های ایران هست؟؟ یکی از پیشکسوتان فولاد یا فوتبال خوزستان را بزارند،باور کنید از منصوریان بهتر هست،داش علی انسان خوبی هست ولی در مربیگری ضعیف هست و بیشتر شو اف انجام میدهد ولی پارتی منصوریان گردن کلفت هست و معلوم هست به ان بالا بالا ها وصل هست،مگر استخدام مربی خارجی همتراز خمس و مورایس برای کارخانجات فولاد خوزستان چقدر هزینه دارد،؟؟؟حیف هست فوتبال خوزستان با ان غنای تکنیکی زیر نظر مربیان وطنی ضعیف در این چند سال نابود شود،امثال نکونام،منصوریان هیچ دستاوردی برای فوتبال خوزستان ندارد و فقط هزینه الکی هست
  • آزاد IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    دشمنی با منصوریان ریشه در حرفهای چند سال پیش او دارد که هیچ نازکت وفرهنگی درآن نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی