نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نیک نفس: مهاجم سپاهان قبل از پنالتی خطا کرد/ روی تک صحنه‌ها باختیم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن استقلال نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان انتقاد کرد.

استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مغلوب سپاهان شد. زبیر نیک نفس، بازیکن استقلال پس از این بازی اظهار کرد: بازی سنگینی بود. به نظرم ما خوب بازی کردیم و موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم. فکر می‌کنم سپاهان با نصف موقعیت به پیروزی رسید.

حقمان باخت نبود

او درباره صحنه پنالتی گفت: مهاجم سپاهان خطا کرد. من فکر می‌کنم میلاد زکی‌پور ارسلان را هل داده بود. در نیمه دوم هم فکر می‌کنم که توپ مهرداد محمدی به دست مدافع سپاهان در داخل محوطه جریمه برخورد کرد و پنالتی بود. در بازی‌های این طوری، تک صحنه‌ها بازی را مشخص می‌کند. متاسفانه در بازی‌ای که حقمان باخت نبود، باختیم.

بازیکن استقلال درباره روان نبودن آبی‌پوشان در بازی مقابل سپاهان توضیح داد: دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و همدیگر را آنالیز کرده بودند. سپاهان هم مثل بازی قبل موقعیت آن چنان نداشت. نقش جهان همیشه چمن خوبی داشت اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که چمنش به این روز افتاده است. راه رفتن در این چمن سخت است چه برسد که بخواهی بازی کنی. به نظرم ما خیلی خوب و منطقی بازی کردیم و به سپاهان موقعیت ندادیم و موقعیت داشتیم و روی تک صحنه‌ها باختیم.

نیک نفس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد ضعیف نقل و انتقالاتی باشگاه منجر به شکست استقلال به سپاهان شد، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. اگر سپاهان با موقعیت‌های زیاد ما را می‌برد، می‌شد چنین حرفی زد.

او در پایان درباره شانس‌های قهرمانی لیگ بیست و سوم گفت: هفته دوم،‌ سوم است و زود است که راجع به این موضوع صحبت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    زبیر ازخوبهای دیروز بود خوب بازی کرد ،زمین معلوم بود وضعیت خوبی نداره،انگار شخم زده بودند،
  • اریا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    درست خطا نبود؟چون خطا نبوده بازیکن باید بلندشود واسپک بزنه....تو یک بازی چندتا شروع مجدد بوجود میاد ایا همه پنالتی میشن....یا مثل فینال جام حذفی که توسط عالیشاه از ۵۰متری زده میشه تو دروازه و گلر میخکوب وتماشا میکند ....بله فوتبال تا اشتباه نشود گلی زده نمیشود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی