نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
انتقاد تند مدیرعامل سپاهان از صداوسیما/ ساکت پشت تراکتور درآمد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سپاهان روی آنتن شبکه ورزش سیما از عملکرد صداوسیما در پخش زنده مسابقات تیم‌های آسیایی گلایه کرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از انجام قرعه کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان میهمان تلفنی برنامه شب‌های فوتبالی روی خط برنامه رفت و نسبت به تبعیض در پخش زنده مسابقات حرف‌هایی را بر زبان آورد که باعث شد یک مشاجره لفظی میان او و مجریان برنامه پیش بیاید.

ساکت بعد از صحبت درباره قرعه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «امیدوارم مسئولان فوتبال کشور، صدا و سیما به همه باشگاه‌ها نگاه یکسانی داشته باشد. تبعیضی که دو شب پیش در مورد تراکتور به وجود آمد دوباره تکرار نشود.»

در حالی که محمد میر مجری برنامه سعی داشت وسط صحبت‌های ساکت برود و توضیح بدهد، مدیرعامل سپاهان با صدای بلندتر حرف‌هایش را اینطور ادامه داد: «بازی تراکتور در پلی‌آف را از شبکه سه پخش نکردند و این ظلمی بود که به مردم تبریز روا داشته شد. ما نمایندگان کشورمان در آسیا هستیم. الان دیگر پرسپولیس ایران، سپاهان ایران و نساجی ایران هستیم.امیدوارم برنامه ریزان صدا و سیما به این مساله توجه داشته باشند. اینجا رسانه ملی است نه رسانه یک استان.»

در این لحظه محمد میر تریبون را گرفت و توضیح داد: «واقعا تفاوتی وجود ندارد. همه بازی‌ها پوشش ویژه داده می‌شود و نگاه ملی به تیم‌های ایرانی در آسیا خواهد شد تراکتور و سپاهان و پرسپولیس و نساجی نماینده‌های ایران هستند و برای ما مهم است که پل ارتباطی میان مردم و نمایندگان ایران باشیم. قطعا زمانی که وارد لیگ قهرمانان شویم، پوشش مسابقات گسترده تر می‌شود و حمایت‌ها بیشتر. سپاهان هم تیم خوبی است و امیدواریم بتواند پرچمدار ایران باشد. پرسپولیس و نساجی نیز امیدواریم خوب کار کنند و پشتیبانی هم از سوی صداوسیما ادامه خواهد داشت.»

مدیرعامل سپاهان در ادامه صحبت‌هایش را با همان لحن قبلی از سر گرفت و بیان کرد: «ممنونم از شبکه ورزش، اما مردم ایران عمل صداوسیما را می‌بینند. اولین نگاهی که بروز کرد، بازی تراکتور بود که تراکتور ایران را از کنداکتور شبکه سه حذف کردند و این نگاه، نگاه ملی نیست که بازی‌های این تیم از شبکه‌های دیگر به جز شبکه سه پخش شد. تبریز هم بخشی از ایران است. اصفهان و مازندان و تهران هم بخشی از ایران هستند و امیدوارم چنین نگاه یکسانی داشته باشیم به هر سه باشگاه که کار بسیار سختی در آسیا پیش رو دارند. امیدوارم نگاه ملی به هر سه باشگاه داشته باشند.»

در این بخش مهدی توتونچی دیگر مجری برنامه شروع به صحبت کرد و گفت: «شبکه ورزش شبکه تخصصی ورزش و پربیننده است. همه ما در صداوسیما در خدمت فوتبال ایران هستیم. فرقی میان شبکه‌های سیما نیست. شبکه تخصصی ورزش به صورت زنده همین حالا یکی از مهم ترین رویدادهای فوتبال را پوشش داده و شما هم روی خط آمدید. این تصور غلطی است که میان شبکه سه و ورزش تفاوتی وجود دارد. صداوسیما به طور کلی پشتوانه ورزش است ، بدون تفکیک جنسیتی و تیمی. اتفاقا چون مهم بوده، به شبکه تخصصی ورزش داده اند.»

ساکت وسط حرف‌های توتونچی رفت و ادامه داد: «نقطه نظرات شما قابل تحسین است اما دیدگاه‌های اجرایی صداوسیما اینگونه نیست. توجیه نفرمایید.»

توتونچی دوباره گفت: «توجیه نیست، شما باید زاویه دیدتان را تغییر بدهید.»

ساکت که از حرف‌های مجریان برنامه تلویزیونی قانع نشده بود، دوباره شروع به صحبت کرد و گفت: «شبکه‌ها متفاوت هستند. شبکه ورزش قابل احترام است. منطقی صحبت می‌کنم شبکه ورزش را تحسین می‌کنم و قبلا هم شاهد این ناسپاسی‌ها بودیم. یادم است سپاهان در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد اما صدا و سیما حتی یک گزارش از آن بازی‌ها پخش نکرد که هنوز بازیکنان شاخص ما مثل نویدکیا و محمود کریمی به این مساله می‌پردازند. نگاه صدا و سیما ملی باشد نه رنگی!»

توتونچی پاسخ داد: «آن موقع شبکه ورزش نداشتیم و الان داریم.»

ساکت دوباره گفت: «شما باید نگاهتان ملی باشد، نه رنگی.»

توتونچی دوباره پاسخ داد: «من حرفم این است که سیاه نگاه نکنیم؛ خاکستری هم ببینیم. اینطور که شما می‌گویید نیست.»

مدیرعامل سپاهان با پافشاری روی صحبت‌های قبلی خود جملات پایانی اش را با طعنه بر زبان آورد: «ممنون از شبکه ورزش اما از بقیه باید گلایه کنم. برد و بازتاب شبکه‌های صداوسیما متفاوت است و بینندگانشان هم متفاوت است. امیدوارم برنامه‌ریزان صدا و سیما هم این مساله را در نظر داشته باشند. مسئولان هم اینقدر داخل گوشی برای خنثی کردن صحبت‌های بنده به شما پیام ندهند!»

در این لحظه مجریان برنامه با ساکت خداحافظی کردند و ارتباط مدیرعامل سپاهان روی آنتن زنده قطع شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • محسن IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    شمایی که از پخش نشدن بازیتون از شبکه سه ناراحت هستید ومیگید تبعیض قائل میشن بین تیم ها چرا موقعی که منابع مالی وبودجه به تیم ها میدن شما که به کارخانه وصل هستید و تیم های پرسپولیس واستقلال کیسه گدایی دستشون میگیرن ناراحت نمیشید اون وقت از پخش بازیتون از شبکه ورزش ناراحت هستید به خدا من حاضرم کل بازی های پرسپولیس از شبکه ورزش ببینم ولی دائم نگن مشکل مالی داریم وکیسه به دست باشن
    • جک پیکان IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      ببین کی از عدالت حرف می زند.. کل منابع ایران در سپاهان هاپولی می شود... انوقت اقا دم از عدالت می زند.!!!!
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      حالا گیریم بازیهای سپاهان و تراکتور از شبکه 3 پخش شود غیر از تبریز و اصفهان کی پای تلویزیون میشینه ؟در حالیکه بازیهای استقلال و پرسپولس را اکثر نقاط ایران میبینند و در تمام ایران هوادار دارند
    • میلاد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      فولاد مبارکه هم ملی هست ولی چرا فقط سپاهان میشه
    • زنجان تورکلری IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      شعر نگو تو نظرسنجی ای اف سی تراکتور اول شد پرسپولیس دوم استقلال سوم شد بازی های تراکتور رو از تمام شهرهای آذربایجان نگاه می کنند
    • سعید IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      پرطرفدار بودن استقلال و پرسپولیس بخاطر بزرگی این تیم ها نیست بلکه بخاطر تبلیغات گسترده صداوسيما ست
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    ساکت که نمی خواست قانع شود بلکه آمده بخاطر توهين تماشاگران آنها به بازیکنان تراکتور سازی جهت برنامه عوض نماید ونمایش حمایت بدهد تا بازی تیم او که فقط در شهرش طرفدار دارد را شبکه سه پخش کند.....
    • زنجان تورکلری IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      حرف ساکت حمایت از فقط تراکتور نیست تبعیض رو میگه بین تیم های تهرانی و شهرستانی
  • محمد صادق🚩 IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    ساکت یه خط تولید هم اختصاص بده به بقیه تیم های بدبخت لیگ
  • فرامرز IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    وقتی هم شبکه سه و هم شبکه ورزش سراسری هستند راستی فرقش در چیست که از کدام شبکه پخش شود؟ اعتراض بیهوده‌ای صرفاً برای عوام فریبی و شیرین کردن خودش و تیمش نزد هواداران تراکتور
    • سعید IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      اگه فرقی نیست چرا بازی های استقلال و پرسپولیس رو از بقیه شبکه ها پخش نمی کنند درود بر ساکت مقتدر
    • فرامرز IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      این طمع شبکه سه برای گرفتن پول بیشتر برای تبلیغات ست با این تصور که چون ما شبکه قدیمی تری هستیم و سابقه بیشتری در پخش بازیهای پرسپولیس و استقلال داریم حتی بازی های حساس تر لیگ قهرمانان اروپا یا حتی جام جهانی هم سهم شبکه سه غالباً می شود وگرنه منطقی که نگاه کنید وقتی هر دو شبکه جنبه سراسری دارند واقعا فرقی ندارد .اینجا زرنگی ساکت هم مطرح هست که بعد از برخورد ناشایست با هوادار تراکتور در اصفهان به اصطلاح با گفتن این حرف ها احساسات هواداران تراکتور را تحریک و خودش را شیرین می کند تو رو به خدا هوشیار باشید و هندوانه زیر بغل تان نرود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی