نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کرمانی مقدم: حق با یحیی گل‌محمدی است/ جلوی رونالدو برق استادیوم قطع شود آبروی برای فوتبال ما باقی نمی‌ماند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استادیوم آزادی در وضعیتی به سر می‌برد که صدای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را درآورده است.

یحیی گل محمدی پس از پایان دیدار برابر ذوب آهن اصفهان با عصبانیت اظهار داشت: " اگر می‌شد نامه‌نگاری کرد که النصر هم به ورزشگاه شهید کاظمی بیاید، خوب می‌شود! خودم دوست ندارم بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود، چون خجالت می‌کشم. با چه رویی رونالدو را به این رختکن بیاوریم یا مربی آنها از این خرابه‌ها بالا بیاید؟ حال آدم بد می‌شود. نمی‌توانم زیاد در این باره صحبت کنم، اما باید به فکر این مسائل باشیم. حیف از این همه سرمایه ملی و هواداران خوب. می‌توانستیم شاهد ۵۰ تا ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی باشیم که از بازی لذت ببرند. شما خبرنگاران در این باره صحبت کنید و به نظرم این مسائل در رسانه‌ها هم بازتاب ندارد. نورافکن‌های ورزشگاه هوشمند است و احتمالاً یک هفته در میان خراب می‌شود!"

مرتضی کرمانی مقدم ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن تأیید صحبت های یحیی گل محمدی، گفت: کاملا حق با یحیی گل محمدی است. واقعا زشت است که برق استادیوم آزادی وسط بازی قطع می شود. اگر این اتفاق در دیدار با النصر عربستان و جلوی کریستیانو رونالدو بیفتد، آبرو برای فوتبال ما باقی نمی ماند. این استادیوم چرا تعمیر و مرمت نمی شود؟ چه دلیلی داشت که تعمیرات ورزشگاه آزادی در زمان تعطیلی لیگ اتفاق نیفتاد؟

وی ادامه داد: ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است. در ایتالیا شنیدم ورزشگاه المپیک رم، یک رختکن اختصاصی برای تیم ملی ایتالیا دارد و برای همه ایتالیایی ها این استادیوم مهم و ارزشمند است. چرا ما به وضعیت استادیوم آزادی رسیدگی نمی کنیم. لیگ قهرمانان آسیا به جای خود، تیم ملی ایران قرار است چگونه در این استادیوم با وضعیت کنونی بازی کند؟ واقعا عجیب است که برای این ورزشگاه ملی هزینه نمی کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: من نمی دانستم اما با دیدن مصاحبه یحیی گل محمدی شنیدم دوستان برای هر بازی، یک میلیارد تومان اجازه زمین می گیرند اما چه چیزی تحویل میزبان می دهند؟ آیا نگهداری چمن یک ورزشگاه این قدر سخت است؟ با این پول راحت می توان چمن آزادی را حفظ و نگهداری کرد. به هر حال از استقلال هم حتما همین پول را می گیرند و انتظار می رود که زمین چمن، کیفیت بهتری داشته باشد.

کرمانی مقدم ضمن اشاره به غیبت تماشاگران درورزشگاه آزادی، یادآور شد: بدترین اتفاق ممکن در بازی های این فصل پرسپولیس، غیبت تماشاگران پرسپولیسی بوده است. دیدن استادیوم آزادی با این وضعیت و بدون حضور تماشاگران واقعا آزاردهنده است. مهم ترین حامی پرسپولیس همین تماشاگران هستند که در طول مسابقات انرژی مثبت به بازیکنان و تیم می دهند اما فعلا پرسپولیس از این موهبت محروم است. چرا؟ چه دلیلی دارد که تمامی تیم های لیگ برتری این امکان را دارند که در مسابقات خود تماشاگر داشته باشند اما پرسپولیس از این مزیت برخوردار نیست. البته استقلال هم همین وضعیت را دارد. تماشاگران ما در آسیا هم نمونه هستند اما نمی دانیم تا چه زمانی قرار است بازی های پرسپولیس بدون تماشاگر باشد.

وی همچنین ضمن تأیید صحبت یحیی گل محمدی مبنی بر بردن بازی پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی، گفت: باز هم حق با یحیی گل محمدی است. اگر قرار است تماشاگر نداشته باشیم و در زمین چمن بی کیفیت بازی کنیم چرا در آزادی بازی کنیم؟ بهتر است مسابقات پرسپولیس در همان ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود. اتفاقا چمن بهتری نسبت به ورزشگاه آزادی دارد! به هر حال این صحبت ها شاید طنز به نظر برسد اما کاملا جدی است و آسیب جدی هم به فوتبال ما وارد می کند. فوتبالی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم های کهکشانی عربستانی برود و در جام ملت های آسیا برابرتیم های قدرتمند قرار بگیرند. این اتفاقات اصلا قشنگ نیست و ضربه اساسی به فوتبال ایران وارد می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    مگه رونالدو کیه؟ شما جلوی ۷۰ میلیون ایرانی هر سال با ناداوری و کمکهای وزارت و قدارسیون و کمیته داوران حق تیم های دیگه رو میخورین و زوری قهرمان میشین اما مقابل رونالدو خجالت می کشین؟ خجالت رو باید از روی ۷۰ میلیون ایرانی بکشین که دارین اینجوری نتیجه می گیرین نه رونالدو.
  • امیر IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    واقعا شاید مصلحت باشد کشورهای دیگری میزبان سه تیم پرسپولیس و سپاهان و نساجی بشوند‌. با شرایط فعلی و امکانات مان آبروریزی مان حتمی است.
  • امیر IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    در این همه سال آقای تاج چه کار مفیدی برای فوتبال ایران انجام داده ؟؟🤔🤔
  • امیر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    کاشکی ففط در فوتبال بی آبرو بودیم !
  • س IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    خداوکیلی این بازی پرسپولیس رو بندازین ورزشگاه امام رضا مشهد
  • محسن IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اصلی ترین ابزا بازی چمن وتوپ مناسب هست که متاسفانه هیچ کدوم از استادیوم ها چمن خوب ندارن شما به پول دارترین تیم که سپاهان وتراکتور وتیم های صنعتی نگاه کنید هر سال چه قدر پول میدن بازیکن میگیرن ولی حاضر نیستند چمن هیبریدی مثل کشورهای پیشرفته خریداری کنن
  • ضیا IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آقای یحیی گل محمدی آقا مرتض قربونت برم چی میگید ما میخوام که اینجوری بشه مگ فوتبال آبرومیار تا بخواد آبرومون بره یچیزی میگنا ..من یک استقلالیم خیلیم بد .اینم بگم تا روزی که امثال جواد نکونام واین پسره ملخه خورهای نسب هستین ورزشگاهامون ازاین بهترنمیشه..بخاطر مربی گری برن به قلط کردن بیفتن ...توف بر ذات خوابتون .... دورد به شرف کریم باقری فرهاد مجیدی یحیی گلمحمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی