یک ستاره در آستانه برگشت به استقلال/ نکونام از بازیکن را از فرودگاه امام برمی‌گرداند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در بازی با سپاهان بار دیگر متوجه شد با کمبود مدافع تاثیرگذار در اردوی تیم همراه است.

فرناز جلیلی| استقلال در فصل جدید رافائل سیلوا و عارف غلامی زوج اصلی خط دفاعی اش را از دست داده است و به جای آن ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان را بخدمت گرفت. آرمین سهرابیان خیلی زود بعد از بازی اول مصدوم شد و در بازی با سپاهان ایمان سلیمی با دست زدن به توپ یک پنالتی به تیم سپاهان هدیه داد تا کادر فنی تیم استقلال متوجه شود با کمبود مدافع تاثیر گذار در اردوی تیم خود مواجه شده است.

از سویی روزبه چشمی‌بازیکنی است که می‌تواند در خط هافبک برای تیمش تاثیر گذار تر باشد. گفته می‌شود به همین خاطر بار دیگر پروسه جذب عارف غلامی در تیم استقلال فعال شده است. بازیکنی که گفته می‌شود با یک تیم در لیگ ۲ ایتالیا قرارداد بسته است اما تا به امروز خبرش به طور رسمی اعلام نشده است.

باشگاه استقلال بر سر مسایل مالی با عارف غلامی به توافق نهایی دست پیدا نکرد. بازیکنی که فصل گذشته یکی از گران ترین بازیکنان تیم استقلال بود و ۱۰۰ درصد پولش را از باشگاه استقلال دریافت کرده است.

گفته می‌شود مذاکرات باشگاه استقلال با عارف غلامی جدی شده است و شاید درروزهای آتی شاهد بازگشت او به اردوی تیم آبی باشیم. این اتفاق جدا از توافق طرفین به عدم تعهد عارف غلامی به تیم ایتالیایی هم بر می‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اس اس ضد تحریم IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    لطفا هیچ منت و درخواست غیر معقولی از عارف غلامی نداشته باشید او اگر استقلالی بود مثل سایر بازیکنان پای تیم می ایستاد آنهم در روزگاری که همه می بینند و می دانند دشمنان استقلال چه ها میکنند ، مَنِ هوادار حاضرم استقلال بدون مدافع باشه اما امثال عارف غلامی در تیم نباشند ، استقلال بازیکن با غیرت میخواد نه بی غیرت پولکی و عوامفریب .
    • علیرضا استقلالی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      نه به غلامی. بابا ناز کشیدن استقلال به این روز انداخته. یارو تعصبی نداره. به سلامت
  • مهدی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اول یه خبر کار میکنید که عارف با تیم ایتالیایی توافق کرده بعد خبر میزنید که استقلال دفاع میخواد و ممکنه عارف رو برگردونه؟؟ داستان همونه که من فکرمیکنم؟
  • علی US ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    بذارید بره بازیکن بی تعصب نمیخوایم ۳تا۴بازی انجام شده تا برگرده شده نیم فصل کلاه سرتون نره پول یک فصل کامل بش بدید
  • تاج کبیر IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اینو فقط وارد تیم نکنین . استقلال به این سوتی هیچ نیازی نداره
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      تاج کبیر ، خخخخخ شماره ثبت کیسه و تاج با هم فرق داره تاج هیچ ربطی به کیسه نداره. از پرویز مظلومی بپرس بهت میگه خخخخخ
  • حسین درگاهی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    غلامی عزیز اگر عاشق استقلال هستی برگرد و تخفیف بده و شرایط رو عوض کن.همون کاری که جواد نکونام و خیلی از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم انجام دادند . تو بازیکن سخت کوش و ارزنده ای در استقلال بودی و برای این زحمت زیادی کشیدی.بیخودی آینده خود را خراب نکن.اگر برگردی به استقلال با شرایط موفق خواهی ماند. از آقایان خطیر و نکونام هم خواهش میکنم به عرایض بنده توجه داشته باشند و نگذارند یکی از سرمایه ها و استعداد های استقلال نابود شود. از حسین زاده سوال کنید حتما پشیمان است. رفت و برگشت بی نتیجه و حالا پشیمان.
  • هوادار IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    سوتی های عارف تو بازیهای بزرگ هنوز یادمون نرفته سلیمی قطعا بهتره اشتباه پیش میاد به نظرمن هوادار خیلی هم خوب بازی کرد باقدرت وتآثیرگذار!
  • تاجی ام IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    خیلی موافق برگشت عارف نیستم مگر اینکه قرارداد فصل قبلش و نصف کنه ، کلا بازیکنی که فقط دنبال منافع خودش باشه و کیفیتش هم نصف پولی که گرفته نباشه بدرد نمیخوره اگه قرار پول پارسالو بگیره با همون پول میشه بازیکن خارجی خوب جذب کرد
  • داریوش IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    به خدا این بازیکن به درد بخوری نیست بذارید بره .ایمان سلیمی و تورانیان را بازی بدید بهترن.
  • تاج با اصالت IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    دنبال مدافع تو مایه های سیلوا بلند قد باشید،تاج تو بازی با ملوان رو پرتاب های بلند ملوان به مشکل خورد،یا یکی مثل یامگا بیارید،غلامی نه بدن داره نه قد، نه تعصب، هنوز یادمونه که روی گل دوم فینال حذفی چقدر مقصر بووود، بعدش بجای عذرخواهی از هوادار، با پررویی گفت: جام میخاستید...من ۶ماهه پول نگرفتم!!! جواد نکونام یا قشنگ میشینی توجیحش میکنی که بازی کردن واسه تاج غیرت و تعصب میخاد، نه پول و ادا اطفار، یا اینکه نیاد بهتره.کی اخه غلامی رو میشناخت اگه تو تاج بازی نمیکرد؟!@!؟ این فصل میخاد باید جهادی بازی کنه بدون پول، نمیخاد بزارین بره، میلان میخادش... اینجا تاج هست، بزرگانی جون ناصر خان منصور خان خون دل خوردن داخلش،حالا یه بچه بیاد پول پول کنه...نمیخایم ،مگه تیم واسه ما مردم و هوادارا نیست؟! ما غلامی پولکی رو نیاز نداریم،حتما میخاد اول کار پول این فصلشم بگیره...با این پول بگردین یکی تو مایه های یامگا( حالا از کشورهای آفریقایی هم شده) جذب کنین که بدن بزاره،،،رو توپ های هوایی هم موفق باشه،نه به غلامی، موافقا لایک لطفا
  • تاج با اصالت IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    تاج اگه همین سیستم پرس ازبالارو ادامه بده،امسال قهرمانه،فقط یه مدافع بلند قامت کم داره،یکی مثل سیلوا،حیف شد که رفت...
  • مدافع IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    واقعاً اگه نکونام چنین کاری کنه، در خردش باید شک کرد. مگه مدافع قحطه؟
  • رسول IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    به لنگیها بگین زیاد قد قد میکردین که برنده بازی ذوب آهن هستین..خخخخخ یادتون میاد با ۳ امتیاز مفت از بازی تراکتور اومدین تهران ....خدا جای حق نشسته همین جوری سوراخ شدین.خخخخ تازه گل زده تون هم طبق معمول آفساید بود مقابل ذوب تا حداقل یک امتیاز بهتون بدن داور های سلفی بگیر تون.. خخخ
  • علیرضا استقلالی IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    نه به غلامی
  • R IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    سلام همان سلیمی را بازیکن فیکس کنید بهترین دفاع درکنارمردامندمیشوددنیاکه به آخرنرسیده بازیکن بایه اشتباه که داوراگرخطاروی ارسلان رامیگرفت پنارتی نمی شد سلیمی دفاع خوبی است مگرسیلوا وغلامی کمی سوتی دادن که بازیکن بااولین بازیش دارین تخریبش میکنیدسلیمی روحیه بهش بدهید بهترین دفاع است چنان سرزن پابه توپ دربرگشتها سریع باهمین دفاع چهارنفره حردانی سلیمی مرادمندجلالی تاسهرابیان ازمسدومیت رها شود بازیکنی که میاداستقلال بایدغیرت حسینی مطهری جلالی روزبه مرادمند ودیگران راداشته باشد عارف غلامی اگرغیرت استقلالی دارددراین موقیعت این همه فشار به تیم نمیارد بیاد همانندبقیه بازیکنان قرداد امضاء کند دنیای غیرت آرمان رمضانی
  • استقلال تاج سر همه IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    ۳بازی۷امتیازمجانی آخرفصل همبا حد اقل امتیاز میگن قهرمانیم وبعد همون داورها باهاشون شادی هم میکنندوخجالت هم نمی‌کشند از این بی ابرویی
  • محسن IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    تعدادی ازدوستانم که لنگی هستند در باره عارف اظهار نظر کرده اند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی