شوک ۱٬۵ میلیاردی به بازیکن استقلال/ بازیکنی که بدون اجازه نکونام رفت باید برگردد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی استقلال از بابت جدایی یکی از بازیکنان جوان خود به شدت شوکه و البته عصبانی است.

چند روز قبل خبر آمد که آریا برزگر بازیکن جوان استقلال که عضو تیم ملی امید هم محسوب می‌شود از جمع آبی پوشان جدا شده و با یک انتقال قطعی به نساجی مازندران پیوسته است. این اتفاق برای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال عجیب بود چون جواد نکونام اعتقاد بسیار زیادی به آریا داشت و حتی در مصاحبه‌های خود هم مدعی شده بود که چنین نفراتی سرمایه‌های استقلال در سال‌های آینده محسوب می‌شوند. حالا پیگیری‌های خبر ورزشی نشان می‌دهد که نکونام اصلاً از این اتفاق راضی نیست و مدعی شده که قضیه بدون هماهنگی با او صورت گرفته است.

شوک میلیاردی

اینطور که در میان مربیان استقلال شنیدیم آریا برزگر هیچ مشکلی با جواد نکونام نداشت و اتفاقاً سرمربی آبی‌پوشان روی او به عنوان یک مهره آینده‌دار حساب باز کرده بود اما اختلاف نظر مالی با باشگاه موجب شد آریا راهی نساجی شود. ظاهرا به برزگر گفته بودند با توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال و لزوم کاهش قراردادها به خاطر رعایت سقف بودجه، او فقط می‌تواند روی یک و نیم میلیارد تومان حساب کند و بعید است مبلغ قراردادش از این رقم خیلی بیشتر شود! این مسئله با اعتراض آریا مواجه شد و وقتی دید استقلال مبلغ را چندان بیشتر از این نمی‌کند ترجیح داد به پیشنهاد نساجی فکر کند.

بدون هماهنگی با من چه کسی اجازه داد؟

مهاجم جوان استقلال پس از توافق دو باشگاه از این تیم جدا شد و به نساجی پیوست اما بلافاصله پس از اینکه خبر به گوش جواد نکونام رسید، به شدت عصبانی و شوکه شد. نکونام تاکید داشت به آریا اعتقاد فراوانی داشت و اصلاً او را در لیست خروج نگذاشته بود به همین خاطر چون جدایی اش بدون هماهنگی با سرمربی تیم بوده است مدیران باشگاه باید بلافاصله او را برگردانند. در این میان برخی از عوامل باشگاه هم به جواد اطمینان دادند که این انتقال غیرقانونی است و قطعاً بازیکن جوان آبی‌پوشان را باز خواهند گرداند ولی کارت بازی برزگر صادر شد و او در مسابقه مقابل گل گهر یکی از نفرات نساجی بود تا مشخص شود انتقالش از نظر سازمان لیگ قانونی بوده و تمام موارد در آن رعایت شده است.

شوک ۱٬۵ میلیاردی به بازیکن استقلال/ بازیکنی که بدون اجازه نکونام رفت باید برگردد!

مصاحبه توفانی

وقتی آریا برزگر کارت بازی خود را برای نساجی گرفت، جواد نکونام متوجه شد که کار غیرقانونی صورت نگرفته و روند جدایی این بازیکن که بدون هماهنگی با او رضایت‌نامه‌اش را صادر کرده‌اند، کاملاً قانونی بود و باشگاه در جریان قرار داشته است! به همین خاطر نکونام بسیار از این مسئله ناراحت است و برخی دستیاران او مدعی‌اند جوادنکونام طی روزهای آینده در این رابطه مصاحبه می‌کند و از باشگاه به خاطر چنین اتفاقی و جدایی بدون هماهنگی شاگردش انتقاد خواهد کرد. البته مصاحبه صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی نشان می‌دهد دو باشگاه کاملاً بر سر آریا برزگر با یکدیگر توافق کرده بودند اما ظاهراً جواد نکونام در جریان ماجرا قرار نداشت و همین مسئله به شدت سرمربی استقلال را ناراحت کرده است.

واکنش مدیران

مواردی که برشمردیم، نگاه جواد نکونام نسبت به قضیه آریا برزگر است اما بدون شک اگر او انتقاداتش را رسانه‌ای کند مدیران باشگاه استقلال هم در صدد پاسخگویی برآمده و دلایل خود برای انجام این انتقال را مطرح خواهند کرد. اتفاقی که اتفاقاً برای هواداران استقلال خوب است چون به طور کامل قضیه را با نگاهی شفاف بررسی می‌کنند و خودشان قضاوت خواهند کرد که حق با چه کسی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    کیسه که انقده خرج کرده باور میکنید یک و نیم داده باشه به این بنده خدا؟؟!!!!
  • مهدی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    از نظر رسانه ها استقلال هر چی بیشتر حاشیه داشته باشه خیلی خوبه
  • تاجی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    خطیر می‌تونه دلال خوبی باشه برای بازیکنانی که دنبال تیم جدید هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی