نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
حرکت عجیب باشگاه استقلال؛ خطیر بازیکن خریداری‌شده را فروخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه نساجی مدعی شده است این باشگاه برای عقد قرارداد با آریا برزگر به باشگاه استقلال پول داده است!

حمید زارعی| آریا برزگر دو سه هفته ای با استقلال تمرین کرد اما در نهایت پیراهن نساجی را برتن کرد و در هفته سوم در ترکیب نساجی در برابر گل گهر به میدان رفت. او در دقایق کوتاهی که در این بازی به میدان آمد نمایش خوبی در نوک خط حمله نساجی داشت. آریا برزگر اگر چه در دقایق به میدان آمده موفق به گلزنی نشد اما جنب و جوش خوبی داشت و بدون شک با این بازی در بازی های آتی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب نساجی به دست خواهد آورد.

استقلال در حالی این مهره را از دست داد که جواد نکونام به حضور وی در ترکیب تیمش تاکید داشت. در نهایت پیشنهاد مالی باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد آریا برزگر مورد تایید این بازیکن قرار نگرفت و او راهی تیم نساجی شد.

گفته می شود از آنجایی که باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد داخلی امضا کرده بوده باشگاه نساجی را تهدید به شکایت کرد که کشمکش بین دو باشگاه در نهایت با پولی که باشگاه استقلال از نساجی گرفت به پایان رسید.

به همین راحتی یک بازیکن مورد تایید جواد نکونام اردوی تیم آبی را ترک کرد بدون اینکه آب از آب تکان بخورد! این در حالی است که جواد نکونام با کمبود بازیکن در اردوی تیم مواجه است و حضور آریا برزگر در جمع شاگردانش می توانست به استقلال در مسیر نتیجه گیری کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کلنگلیس IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    قابل توجه اونهایی که میگن خطیر مدیرخوبیه ....این آقا مدیر تحمیلی قربانزاده به استقلاله وفقط داره به استقلال ضربه میزنه نمیدونم چراهیچ کس هم نمیتونه جلودارش باشه البته مافیای لنگ حامی این آقاست
  • کشکپولیس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    علی خطیر مازندرانیه و مطمئنا تیم استان مازندران رو ول نمی کنه. از اولم باید علی خطیر مدیرعامل نساجی مازندران می شد نه مدیر عامل استقلال. وقتی دلش پیش نساجی مازندرانه معلوم نیست چرا مدیرعامل استقلال شده
  • خان دایی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    آقای خطیر همین امروز باید کنارگذاشته بشن فردادیره آقای وزیر
  • عباس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درودگر ذاتاً آدم دروغگویی هست. دیده استقلال داره نتیجه می گیره، گفته بزار یه تیکه بندازم دوباره جو باشگاه رو ملتهب کنم. تو رو خدا دست بردارید از سر این تیم و بزارید مشکل را خود مربی و مدیرعامل حل و فصل کنند.
  • احمدرضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    اریا برزگر،همشهری با استعدادم،بزرگترین شانس زندگی به او رجوع کرد تا از دست باشگاه استعداد خراب کن استقلال نجات پیدا کند،زمانی مرتضی تبریزی و داریوش یزدانی از استعداد های ناب فوتبال ایران بودند و با رفتن به استقلال فوتبالشان نابود شد،همین دو سال اخیر امیر علی صادقی،زواره ای،علیرضا رضایی،امید حامدی فر و ....از جوانان اینده دار فوتبال ایران بودند و الان هیچ اثری از انها نیست،امیر علی صادقی،سال اول که در لیگ ایران در تیم سایپا درخشید،نوید یه خداداد عزیزی دیگر در فوتبال ایران را میداد ولی با آمدن به استقلال محو شد، مهدی قایدی اگر بجای اینکه به استقلال رفت به پرسپولیس و سپاهان رفته بود الان بجای اتحاد کلبا کم کم در بنفیکا و آیندهوون بازی میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی