نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کاپیتان تیم ملی، یحیی گل‌محمدی را به وجد آورد/ یاسین سلمانی، مهدی ترابی بعدی پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، دو امتیاز بسیار مهم خانگی را با تساوی یک ب ریک مقابل ذوب آهن اصفهان از دست داد.

کسب یک امتیاز خانگی برای مدافع عنوان قهرمانی شاید یک نوع شکست تلقی شود اما این پایان ماجرا نبود.

یاسین سلمانی در فوتبال ایران یک استعداد ناب شناخته می شود که آینده درخشانی دارد. پرسپولیس گرچه تیم ستاره‌های شناخته شده و بزرگ است اما می‌تواند تیمی برای استعدادهای هیجان‌انگیز باشد و به همین علت است که یاسین سلمانی جذب شده است.

هافبکی که دو پاست، تکنیک بسیار خوبی دارد، دریبل زن و گلزن است و بسیاری او را با ستاره‌های بزرگ و سابق فوتبال ایران مقایسه می کنند.

در دیدار با ذوب آهن اصفهان، یاسین سلمانی از زمان حضور در زمین بازی جناح راست این تیم را پویاتر کرد و با پاس‌های نزدیک و خط‌شکن، کانال‌های میانی در نیم‌فضاهای ذوب‌آهن را به خوبی باز می‌کرد.

عملکرد کاپیتان تیم امید در اولین بازی برای قرمزها هواداران این تیم را به حضور یک هافبک با قابلیت طراحی و خلق موقعیت در هفته‌های آتی دلگرم کرد تا شاید مرهمی بر این توقف نابهنگام باشد.

یاسین سلمانی اما بیشتر از همه یحیی گل محمدی را به وجد آورد تا جایی که سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن نیز اشاره ای به این بازیکن جوان کرد و گفت: ما به جای مهدی عبدی، یاسین سلمانی را جذب کردیم. یاسین مهره‌ای است که حتی می‌تواند مهاجم هم بازی کند. اینکه عبدی جدا شده به این دلیل بود که شرایط برای همکاری در پرسپولیس آنطور که ما باید و شاید انتظار داشتیم وجود نداشت.

جالب‌تر آن که یحیی گل محمدی یک روز پس از تساوی با ذوب آهن اصفهان به نزدیکان خودش گفته است: این یاسین سلمانی یک مهدی ترابی برای آینده پرسپولیس است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • احمدرضا IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    تو را خدا نگو ،اینقدر تعریف یاسین یزدانی را نکن،بیشتر از این، استقلالیا را اتش نزن، ۱۰ سال دیگه اگر یاسین ستاره فوتبال ایران شد و به یه تیم خوب اروپایی رفت(البته نه شارلوا تیم مورد علاقه استقلالی ها) مثل دایی،کریمی،باقری،مهدویکیا و.....یکی از ستارگان فوتبال اسیا شد،استقلالی ها ادعا خواهند کرد ،یاسین سلمانی استقلالی هست،قبل پرسپولیسی ها با ما مذاکره کرد،معمولا یکی از معاونین سابق استقلال مصاحبه میکند: یاسین سلمانی،استقلالی هست با ما قرارداد داخلی امضا کرد و یه برگه هم نشان خواهند داد،حاجی فتح الله زاده هم شهادت میدهد،خون یاسین ابی هست و در اسقلال گرگان در کودکی بازی کرده و یه عکس هم فتو شاپ میکند...😂😂😂 بدور از شوخی با دوستان استقلالی،یاسین خیلی باید تمرین و ممارست کند،شهر تهران شهر چهلچراغ و پر زر برق میباشد،برای بعضی از بچه های شهرستانی تهران،شهر فریبنده و خطرناک میباشد، ،باید از حاشیه ها دوری کند و مشاورین خوبی داشته باشد،پرسپولیسی ها هم باید از این جوان مواظبت کنند تا انشالله یکی از ستارگان خوب فوتبال ایران شود و ترانسفر شود
  • رضا US ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    بنظرم اینقد لی لی به لالای بازیکن‌های جوون نزارید خرابشون میکنید. محمد عمری رو هم بعد یه بازی اونقد توی بوق کردین و باد به غبغبش انداختین که یهو اوت شدش. بازیکن وظیفشه خوب بازی کنه اینهمه تعریف و تمجید الکی نداره دیگه.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    ماشالله ، لاحول ولا قوه الابالله
  • چکش ورزشی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    بهتر از الماس سرخه جانشین احمدنورمونه
  • لنگ پاره پاره IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چقدر شما لنگی هستید . تیمی که باخت رو به لطف داور به مساوی تبدیل کرده حالا ادعای 2 امتیاز از دست رفته رو داره
  • عیسی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    مدیریت پرسپولیس خجالت نکشیدبااین بازیکن قرارداددوساله بست .سلمانی هرجابره توهرتیمی تاده سال دیگه بهترین بازیکن ایرانه حیف که تابخوادبه اون ترازبرسه ازپرسپولیس رفته
  • دین محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    فعلا که این کیسه است که ده ساله پاره میشه جلوی پرسپولیس شما چطور حرف میزنید که هرچی برد و افتخار دارین از خودتون نیست چون اصلا زیبا بازی نمیکنی شما خجالت نمی‌کشید که به همه تهمت میزنید واقعا که خیلی خجالت داره این حرف های الکی کیسه ها تیم استقلال هر سال ضعیفه و این مشکل از خودشون است ولی ضعیفی خودشون رو به مدیران فوتبالی کشور و به تیم های دیگه و به داوران میندازن دیگه از خجالت گذشته چون براشون عادت است این تهمت ها کاره چندین سالشونه خب چرا شما استقلالی ها تو آسیا نتیجه نمیگیرین آیا این هم به ایرانی ها ربط داره کیسه ها
  • اسی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    مهدی شریفی بعدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی