این داور سند قهرمانی تاریخی استقلال را امضا کرد/ مردی که فرهاد مجیدی را دست نیافتنی کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوری که کمتیه داوران برای دیدار این هفته استقلال در نظر گرفته تاکنون تنها یک بار و در یکی از تاریخی ترین مسابقات استقلال سوت قضاوت این تیم را در دست داشته است.

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. برهمین اساس کمیته داوران، سیاه پوشان دیدار چهارم استقلال را نیز به ترتیب زیر انتخاب کردند.

استقلال تهران - استقلال خوزستان؛

داور: امیرسامان سلطانی؛ کمک‌ها: علیرا مرادی و محمدصالح عرب آبادی

این داور سند قهرمانی تاریخی استقلال را امضا کرد/ مردی که فرهاد مجیدی را دست نیافتنی کرد!

نگاهی به آمار و تعداد دیدارهایی که این داور تاکنون برای استقلال سوت زده مشخص می کند قضاوت این هفته او، دومین بازی خواهد بود که استقلالی ها این داور را از نزدیک می بینند.

امیرسامان سلطانی اولین و آخرین بازی که برای آبی پوشان تهرانی سوت زده به هفته پایانی (سی ام) لیگ برتر بیست و یکم برمی گردد. سه شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱ سال و ۳ ماه و ۲۴ روز پیش) در استادیوم آزادی دهها هزار استقلالی در حالی منتظر به صدادرآمدن سوت پایان بازی تیم شان روبروی نفت مسجد سلیمان بودند که این تیم ۲۹ هفته پیش از آن را بدون باخت سپری کرده بود و در آستانه دستیابی به یک رکورد تاریخی قرار داشت.

این داور سند قهرمانی تاریخی استقلال را امضا کرد/ مردی که فرهاد مجیدی را دست نیافتنی کرد!

سلطانی در آن مسابقه که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید به رافایل سیلوا(۱۹) و ابوالفضل جلالی(۸۱) کارت زرد نشان داد ولی در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم بازی با تساوی به پایان رسید و استقلال با هدایت فرهاد مجیدی همزمان با نخستین تجربه قضاوت سلطانی پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، با کسب ۶۸ امتیاز در ۳۰ هفته با تفاضل گل مثبت ۲۹ (۳۹ گل زده و ۱۰ گل خورده) عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

یادآور می شود که شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و هفتم و پس از بازی مقابل فولاد خوزستان به دلیل رقم خوردن نتایج دیگر تیم ها قهرمانی شان را مسجل شده می دانستند ولی در نهایت سلطانی(داور مسابقه استقلال) با سوت خاتمه دیدار هفته سی ام سند رسمی قهرمانی آبی پوشان را امضا زد. قهرمانی بدون باخت با رکوردی که خیلی ها معتقدند فرهاد مجیدی را از این نظر دست نیافتنی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • سیدرضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    شاه فرهاد مجیدی با گذروندن دوره های مربیگری و بصورت سیستماتیک و آکادمیک کارشو شروع کرد تا امروز بعنوان اولین سرمربی لژیونر در لیگهای حرفه ای و سطح اول فوتبال آسیا افتخار هرایرانی باشه که دلش برای سربلندی ایران میتپه ، بازیکنهای ایرانی بخاطر تکنیکهای فردی تونستن در بهترین تیمها بازی کنن از جلال طالبی و بیوک جدیکار گرفته که در چلسی و برلین تو پ میزدن تااا سیروس دین محمدی و مهدی پاشا در ماینتس و لورکوزن اما سرمربیگری در یک باشگاه درجه اول آسیا کاری هست که فقط از شاه فرهاد بر میاد
    • مهرداد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      تعداد لایک های منفی یعنی سوزززش بیشتر بعضی ها
    • رامین IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      لیگ امارات خودش چیه که تیم هشتمش درجه اول آسیا باشه
    • احمدرضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      هیچ بازیکن استقلالی تا حالا در هیچ تیم درجه یک اروپا بازی نکرده،الکی جعل سازی نکنید،پاشازاده ۳۰ دقیقه در لورکوزن بنده خدا بازی کرد و مصدوم شد بعد هم به لیگ ۲ آلمان فرستاده شد بعد هم اتریش،دین محمدی زمانی که یه فصل در ماینس بازی کرد در لیگ ۲ بازی میکرد و تیم وسط جدولی لیگ ۲ بود،۲۰ ساله در لندن زندگی میکنم و باشگاه چلسی چند بار رفتم و از موزه چلسی دیدار کردم ندیدم نشنیدم یه بازیکن ایرانی داشته باشد اونم جلال طالبی 😂 قبل مجیدی آقایان قاسمپور،طالبی،شرفی در لیگ امارات مربیگری کردند.
    • کیسه چزون IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      اگه صدقه سرامتیازمعیشتی وپنالتیهای جیره بندی هفتگی وسنگ اندازی درمسیر مدعیان قهرمانی نبودشایدمثل این فصل نایب قهرمان ،نایب قهرمان میشدیداما بواسطه پول پاشی و باج و خراج دادن باندمخرب آجورلو به صغیروکبیر وزارت ورزش این تیم را قهرمان کردند ،نشونه وسندش افتضاح مدیریتی باریخت وپاش۷۰۰میلیاردموجودی وسهام وبجاگذاشتن۷۰۰میلیاردبدهی وتعهدهست
    • پرسپولیس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      طارمی برای همشون کافی
  • سعید IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    همیشه داورسنداین دوچرخه چی هاروامضامیکنه
  • م ا IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    داورخه🚴‍♂️😂
  • علی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    ببخشید خیلی سوز میده درمورد قهرمانی استقلالم حرف میزنندزنیچه برادران بیانی دینمهمدی قایق ران وخیلی اوستورهای بیاد ماندنی از استقلال 💙 بودند
  • خانسفید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    هشت سال ، شش قهرنانی و دو نایبدقهرمانی و دو فینال آسیا و چندین جام‌گرفتیم اینهمه شلوغ نمی کنیم. بابا جنبه داشته باشید هوچی گری نکنید.
  • امید CH ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    نمردیم و معنی سطح اول آسیا رو هم درک کردیم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی