نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقاد شدید اینیستا از روبیالس: او به صندلی ریاست خود چسبیده است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینیستا می‌گوید که روبیالس با اقداماتی که انجام داده به چهره کشور و فوتبال اسپانیا آسیب می‌زند.

آندرس اینیستا در پیامی طولانی که در حساب کاربری X خود (توئیتر سابق) منتشر کرد، به شدت از لوئیس روبیالس انتقاد کرد. او در این پیام، رئیس سابق را به «چسبیدن به جایگاه خود» و «آسیب رساندن به چهره کشور و فوتبال ما در سراسر جهان» متهم کرده است.

فشار عمومی زیادی علیه روبیالس پس از رفتار ناشایستش با جنی ارموسو در طول قهرمانی جام‌جهانی در استرالیا ایجاد شد، اما او حاضر به استعفا از ریاست فدراسیون اسپانیا نیست و ادعا می‌کند که ارموسو دروغ گفته است.

بیانیه کامل آندرس اینیستا

«پس از اتفاقی که در این هفته افتاد، می‌خواهم ناراحتی خود را به عنوان یک انسان، به عنوان پدر سه دختر، به عنوان یک همسر و به عنوان یک فوتبالیست، نسبت به رویدادهایی که در فوتبال ما و پیرامون تیم ملی زنان اسپانیا تجربه می‌کنیم، ابراز کنم. من معتقدم که ما نباید اقداماتی مانند آنچه که دیده‌ایم، که نقطه عطف بزرگی مانند قهرمانی در جام جهانی را خدشه‌دار کرده را تحمل کنیم. من نمی‌توانم احساسی را که همه بازیکنان تیم ملی در حال حاضر دارند تصور کنم، وقتی می‌بینند که اصلا در مورد تورنمنت بزرگی که آنها بازی کردند و فوتبال فوق‌العاده‌ای که به همه ما آموختند، صحبت نمی‌شود. شرم‌آور است که داستان زیبایی که بازیکنان در طول این سال‌ها برایش زحمت کشیدند خدشه‌دار شده است. در عوض مجبور شدیم با رئیسی کنار بیاییم که به سِمت خود چسبیده و اعتراف نکرده که رفتارش غیرقابل قبول بوده و به وجهه کشور و فوتبال ما در سراسر جهان آسیب زده است.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی