نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۲
ستاره کشتی ایران و جهان چرا به سیم آخر زد؟/ خبر ماشین ۸۰ میلیارد تومانی فوتبالیست ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی کشتی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلیل ناراحتی و دلخوری شدید رحمان عموزاد قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جهان خبر خودروی ۸۰ میلیارد تومانی یک فوتبالیست پرسپولیسی بوده است!

ستاره تکنیکی و محبوب کشتی آزاد ایران به تازگی در مورد هزینه‌ای که برای فوتبالیست‌ها می‌شود و به کشتی گیران حواله خودرو تعلق نگرفته و آیا خودش نیز چنین درخواستی دارد، گفت: بله، همینطور است. کشتی در کشور ما اول است. در جهان بین اول تا سوم هستیم ولی جوایز به فوتبالیست‌ها می‌رسد. من نمی‌گویم فوتبالیست‌ها نگیرند ولی آنچه که حق ما است را نمی‌دهند. ۲ سال است جایزه ما را ندادند ولی امیدوارم همانطور که گفتند قبل از مسابقات آسیایی، چیزی باشد که لایق قهرمان‌ها و  پهلوان‌ها باشد.

شنیدیم دلیل اصلی این مصاحبه و گلایه‌های رحمان عموزاد، خبر ماشین وارداتی ۸۰ میلیارد تومانی یک بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بوده که ظاهرا حواله گرفته است و ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مسعود IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    پهلوان بزرگ مثل اینکه هنوز توجیه نشدی طرف بازیکن تیم حکومتی لنگه!! آنوقت شما انتظار داری به کشتی گیران ملی که عمدتا از روستاهای استان مازندران هستند حواله بدن تا بوگاتی یا فراری یا رنجروور وارد کنند. اصلا پهلوان بر فرض که به شما هم دادند اونوقت کجا باید از این ماشین ها رونمایی کنید بله معلومه نمایشگاه های بالای شهر طهرون!! اونجام هم در اختیار باشگاه لنگه !! یاد نمایشگاه سورتمه بخیر اوفتاد عزیزکم
    • متخصص!!! IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      بترکه چشم حسود./. بگو آمین
  • آرمان مهدوی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    حرف حق.بعد افتخار رحمان عموزاد قهرمان و نابغه بلامنازع کشتی جهان با چند بار. قهرمانی جهان و رنکینگ یک جهانی. افتخار بازیکن لنگ دریافت کننده حواله ۸۰ میلیاردی،چند دوره قهرمانی مشکوک لیگ برتر ایران با دستور وزارت ورزش و همکاری فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران و کمیته انظباطی و کمیته اخلاق و... البته مدافع ایران و دریافت ۸ گل از انگلیس و حذف از گروه در مقدماتی بازی ها هم جز افتخارات این نابغه فوتبالی باشگاه لنگ است.
  • اصغر US ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    آن یک طلای جهانی که گرفتی به تمام ثروت فوتبالیستها می ارزد.از حالا خودت را اسیر پول نکن همین که پرچم کشورت را ببری بالا بهتری ثروت است.برای یک کشتی گیر افت دارد اسم پول بیاورد اصلا به چهره یک کشتی گیر نمی آید برای پول اخم کند.همین که انقدر داشته باشی که به احدی محتاج نباشی کافی است.بیشترش پریشانی می اورد باعث سلب آرامش می شود پول زیاد هم بلاست ناراحت بدست آوردن پول برای خریدن اشیاء نباش اشیاء ارزش ناراحتی ندارند.
  • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    به شما هم حواله دوچرخه خواهند داد...............عزیزمن کجای کاری دلت خوشه.فوتبالیستها اگ10تا گل میخوردند وهرسه بازی را میباختند شاید حواله هواپیما می گرفتند.
  • امیرعلی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    نمیدونم طرفداران عبده با چه رویی حرف میزنن‌ . تیمی که هرسال با کمک داوری و هدیه ۳۰ امتیازی قهرمانی کثیف بهش می‌دهند و هرسال گرانترین بازیکنان میخره و اخرشم با دادن پول به داوران نتیجه رقم میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی