نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
۰ |
۰
عکس| آتش بازی لژیونرهای ایرانی در قطر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر در تیم منتخب هفته دوم این رقابت‌ها هستند.

رقابت‌های هفته دوم لیگ ستارگان قطر در شرایطی به پایان رسید که محمدامین حزباوی و امید ابراهیمی، دو بازیکن ایرانی شاغل در این مسابقات نمایش درخشانی داشتند و توانستند با گلزنی یا دادن پاس گل در امتیازگیری تیم‌های خود مثمر ثمر ظاهر شوند.

محمد امین حزباوی در شرایطی نخستین بازی خود با حضور ثابت در ترکیب از السد قطر در هفته دوم لیگ ستارگان مقابل الاهلی را تجربه کرد که توانست در دقایق ابتدایی مسابقه روی یک ارسال از کرنر با ضربه سر گلزنی کند و پس از آن هم نمایش مطمئن و کم اشتباهی در خط دفاعی داشته باشد و مورد حمایت تماشاگران‌شان هم قرار بگیرد.

امید ابراهیمی، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر نیز در جدال این هفته مقابل الوکره و تیم سابق خود نمایش درخشانی ارائه داد و توانست پاس گل اول را بدهد و روی گل دوم نیز با پاس خود موثر باشد تا به تساوی دو بر دو در این جدال سخت برسند.

لیگ ستارگان قطر برخلاف سال‌های گذشته لژیونرهای ایرانی کمتری دارد، اما با این وجود محمدامین حزباوی و امید ابراهیمی که دو نماینده ایران هستند، به طور همزمان در تیم منتخب هفته دوم این رقابت‌ها از سوی استاد الدوحه قرار گرفته اند.

عکس| آتش بازی لژیونرهای ایرانی در قطر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی