نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
این استقلالی به این راحتی بی‌خیال ستاره برزیلی نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تب دیدار نمایندگان فوتبال کشورمان و تیم‌های عربستانی هر روز داغ‌تر می‌شود به ویژه در استان شمالی کشورمان، مازندارن.

پس از انجام مراسم قرعه کشی مسابقات دور جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد سه نماینده کشورمان پرسپولیس، سپاهان و نساجی مازندران در گروه‌هایی قرار گرفتند که ستاره‌های بزرگ فوتبالل دنیا نیز در همان تیم‌های عربستانی توپ می زنند.

یکی از این تیم‌ها نساجی مازندران است که از ابتدای این فصل هدایتش بر عهده مهدی رحمتی قرار گرفته است. مهدی رحمتی که تیمش با الهلال همگروه شده درباره رویارویی مقابل این تیم قدرتمند و معروف سعودی در دوران بازیگری اش در استقلال خاطرات زیادی را در این مدت بیان کرده است و حالا همراه با تیمش مهیای پذیرایی از ستاره برزیلی تیم الهلال نیمار می‌شوند.

این استقلالی به این راحتی بی‌خیال ستارۀ برزیلی نمی‌شود

طبق اخبار رسیده گرچه ممکن است نیمار به بازی این تیم مقابل نساجی نرسد اما رحمتی به این سادگی نسبت به حضور این بازیکن بی تفاوت نمانده و همه چیز را مد نظر قرار داده‌ تا چیزی به اما و اگر سپرده نشود. مازندرانی ها این روزها تمام مسابقات الهلال را زیر نظر گرفته‌اند.

براساس گزارش های رسیده، تیم الهلال در حال حاضر پس از شروع دور جدید رقابت‌های لیگ برتر عربستان در ۳ مسابقه اخیر خود به ترتیب مقابل حریفانی به نام های ابها، الفیحا و الرائد به میدان رفته است. نزدیکان به تیم نساجی مازندران در این باره خبر می‌دهند مهدی رحمتی، دروازه بان اسبق تیم استقلال و مسئول کادر فنی نساجی از گروه آنالیز تیمش درخواست کرده فیلم رقابت‌های اخیر و پیش روی این تیم به دقت موشکافی و آنالیز شوند تا نقاط ضعف و قوت الهلال برای مسابقه تاریخ دهم مهرماه در اختیار او قرار بگیرد.

ناگفته نماند؛ وضعیت میزبانی تیم نساجی و شهری که قرار است دیدارش با الهلال در آن برگزار شود هنوز به طور قطع مشخص نیست اما مدیرعامل باشگاه مازندرانی اعلام کرده از هر نظر آماده این موضوع خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی