نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
شروع بی‌نقص هری کین در بوندس‌لیگا/ او می‌تواند از لواندوفسکی بهتر باشد!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می‌شود و تاکنون سه گل برای غول بوندس‌لیگا به ثمر رسانده است.

هری کین در جریان پیروزی ۳-۱ بایرن‌مونیخ مقابل آگسبورگ، دو گل دیگر در بوندس‌لیگا به نام خود اضافه کرد. مهاجم انگلیسی اولین گل خود در این بازی را با یک پنالتی دقیقه ۴۰ به ثمر رساند و سپس با زدن گل دوم در ۲۱ دقیقه مانده به پایان، مطمئن شد که پیروزی قطعی می‌شود. این دو گل آمار کین را در بایرن مونیخ به سه گل در سه بازی می‌رساند و توماس توخل از بازیکن جدید خود راضی به نظر می‌رسد.

توخل به رسانه‌ها گفت: «اثر او از بین نمی‌رود. او در سطوح مختلفی عمل می‌کند که تا زمانی که او را هر روز نبینید متوجه آن نمی‌شوید. او در رختکن و در زمین به دلیل شخصیت، حرفه‌ای بودن و سخت کوشی‌اش مهم است، و منفعت زیادی به ما می‌رساند.»

کین با قیمت ۱۰۰ میلیون یورو وارد آلمان شد و فصل انفرادی موفقی در فصل قبل در تاتنهام داشت. علیرغم آشفتگی باشگاه لندنی، کاپیتان آنها موفق شد ۳۰ گل به ثمر برساند و تنها به خاطر شگفتی‌سازی ارلینگ هالند در منچسترسیتی، کفش طلا را از دست داد.

به گفته سرمربی بایرن، کین به خاطر قدرت تمام‌کنندگی، غرایز قوی و بازی تیمی عالی، یک بازیکن بسیار خوب در بایرن است. توخل افزود: «او بسیار مؤثر، بسیار آرام و خونسرد است. یک مرد بزرگ و یک بازیکن سطح بالاست. شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و باعث بهتر شدن بازیکنان اطرافش می‌شود. به همین دلیل من بسیار خوشحالم که او اینجاست.»

آیا کین می‌تواند با لواندوفسکی برابری کند؟

کین برای رسیدن به ۳۴۴ گلی که روبرت لواندوفسکی در ۳۷۵ بازی در بایرن به ثمر رسانده، کار دشواری در پیش دارد، اما اگر بتواند عملکرد فصلی خود را با او برابر کند، هواداران خوشحال خواهند شد. لواندوفسکی در طول هشت فصل حضورش در بایرن، به طور میانگین ۳۰ گل در هر فصل به ثمر رساند که هدفی است که مهاجم انگلیسی با توجه به میانگین ۲۴ گل در لیگ برتر، که به نظر عموم لیگ سخت‌تری است، توانایی رسیدن به آن را دارد.

کین در حالی که به مراحل پایانی دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود، به دنبال اضافه کردن جام‌های زیادی به کارنامه خود خواهد بود. از جمله لیگ قهرمانان اروپا که بایرن در سال ۲۰۲۰ به دست آورد. کین تاتنهام را به ۱۳ نیمه‌نهایی و فینال رساند، اما این تیم هر بار در رسیدن به قهرمانی ناکام ماند؛ به ویژه در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ که با نتیجه ۲-۰ از لیورپول شکست خورد.

عطش این مهاجم برای کسب جام بسیار زیاد است، او با وجود اینکه تنها ۴۷ گل عقب بود از شکستن رکورد آلن شیرر در لیگ برتر دست کشید، بنابراین بایرن مهاجمی را به خدمت گرفته که به شدت در پی کسب جام است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی