سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
۲ |
۰
کلوب| سردار گلادیاتور رم شد، مهدی در آستانه میلانی شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پرواز جالب توجه از لورکوزن به مقصد رم و یک مسافر نام‌آشنا که در این پرواز با هزاران امید و آرزو به شهر گلادیاتورها رسید تا بتواند جنگجوی جدید این شهر باستانی باشد.

انتقال خوب و غافلگیرکننده سردار آزمون به باشگاه رم علاوه بر این‌که برای آینده فوتبالی او موثر خواهد بود، می‌تواند برای ارتقای سطح لژیونرهای ما هم بسیار موثر و مفید باشد و به قولی او می‌تواند جاده‌صاف‌کن مسیر سایر ستارگان ایرانی به سرزمین چکمه باشد و با درخشش‌هایش این مسیر را هموار و به قولی لیگ ایتالیا را پاتوق جدید لژیونرهای ایرانی کند.

حالا تصور کنید اگر سردار با رم بدخشد و طارمی هم مانند دوران طلایی‌اش در پورتو، در سن‌سیرو دلبری کند چه اتفاق خوشایندی برای فوتبال ایران و سایر لژیونرهای تشنه پیشرفت می‌افتد. در کنار این‌ها چقدر می‌تواند لیگ ایتالیا که همین الان هم کم طرفدار ایرانی ندارد، برای ما ایرانی‌ها جذاب‌تر و دیدنی‌تر از همیشه باشد و البته مجددا داستان بوندسلیگای خاطره‌انگیز قدیم  در دوران طلایی لژیونرهای ما مثل مهدوی‌کیا، دایی، خداداد، باقری، کریمی و هاشمیان این‌بار در سری‌آ ایتالیا تکرار شود.

امیدواریم سردار و اگر شد طارمی، در این آزمون سربلند شوند تا کار به جایی برسد که  علاوه بر بالاتر بردن وجهه فوتبال ایران، شاهد حضور بازیکنان مطرح ایرانی در این لیگ باشیم و چقدر یک دیدار بین لژیونرهای ایرانی در دل آن تقابل‌های دیدنی ایتالیایی مهیج‌تر می‌شود و درجه این هیجان را به نقطه اوج می‌رساند. با توجه به توانایی‌ دو ستاره ایرانی، می‌توان به آینده روشن آن‌ها در لیگ پرچالش و سطح بالای ایتالیا خوش‌بین بود.

ناگفته نماند که جا افتادن هر بازیکنی حتی هر قدر هم بزرگ، مانند چفت و بستی می‌ماند که باید روی هم به خوبی بنشیند و امیدواریم که سردار و شاید هم در ادامه مهدی، حتما صد خود را بگذارند و هنر فوتبال ایرانی را در این سرزمین هنرمندان خاص، به رخ بکشند.

منتظریم تا خاص‌ترین ورژن سردار ایرانی را این‌بار در تیم آقای خاص و با لباس رم ببینیم و یادمان نرود که ژوزه اکثر مواقع حد وسطی ندارد؛ یا برخی از شاگردانش را به اصطلاح عزیزدردانه خود می‌داند و یا عده خاص دیگر در آخر همکاری با وی چهره‌ای مغضوب می‌شوند؛ باید ببینیم سردار عزیز مرد خاص پرتغالی و رم می‌شود یا...

وحیدرضا عبدی‌نژاد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقی زاد IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    زنده باد سردار آزمون ، بهترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران، سردار می‌تونه واقعا بدرخشه چون کیفیت فوتبالی بالایی داره، طارمی فک نکنم بتونه جذب میلان بشه، چون طارمی بازیکن کندی اس و به درد فوتبال ایتالیا نمیخوره. آرزوی موفقیت برای سردار روم
    • قدرت IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      بله مربی مون توضیح دادن و دیگر طارمی جای در ایتالیا ندارد 😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی