نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اختلاف مدیرعامل پرسپولیس با اسپانسر/ حساب‌های باشگاه خالی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس مجبور شد تا برای برخی از پرداختی‌های باشگاه از حساب این تیم پول برداشت کند.

باشگاه پرسپولیس برای تعیین اسپانسر خود هنوز با شرکت ایرانسل در حال مذاکره است و طرفین بر سر مبالغ و چند آپشن با یکدیگر اختلاف دارند. همین مساله باعث شد که رضا درویش مجبور شود برای پرداخت پیش‌قرارداد اعضای تیمش و حقوق کارمندان باشگاه ۳۵ میلیارد تومان دیگر از سپرده خود بابت فروش سهام باشگاه، برداشت کند.

برداشتی که این بار نیاز به مجوز وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی داشت که با رایزنی‌های مختلف صادر شد. اما درویش برای اینکه حساب باشاهش خالی نماند قصد دارد در همین هفته تکلیف همکاری با ایرانسل را مشخص کند و در همین راستا خواستار برگزار جلسه هیات‌مدیره شد. جلسه‌ای که قرار بود عصر روز گذشته یا نهایتا امروز صبح برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیان IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    پرسپولیس یک باشگاه حرفه ای و خصوصی و مردمی درتاریخ فوتبال ما بودند ، این دولتها شکمشان درد میکند که پرسپولیس با قدمت ۶ دهه حرفه ای و خودکفا را به این روز انداخته اند !!؟ دولت که باشگاه کیسه درباری و الحکومتی تاج الاستقلال را ۸ دهه داشتند و دارند خوب در این ۸ دهه چه گلی بر سر این کیسه نگون بخت زده اند که پرسپولیس با بنجاق مردمی را هم به اسارت خود در آورده اند تا درکنار کیسه دولتی خودشان مدیریت واحد کنند !!؟ از جان پرسپولیس چه می خواهند چرا اجازه نمی دهند پرسپولیس همچون دهه های ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ خودش با مدیریت مردمی اداره و بصورت خود کفا در آمد زایی کنند !!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی