نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
مهدی مهدی پور - استقلال
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌پور زمینه‌ساز ۲ گل آخر استقلال در لیگ برتر بوده و ۶ امتیاز حیاتی را برای جواد نکونام به ارمغان آورده است.

چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دوشنبه‌شب با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که در اولین بازی، استقلال تهران موفق شد با تک گل مهرداد محمدی از سد هم‌نام خوزستانی خود بگذرد و به سومین پیروزی این فصل دست پیدا کند و ۹ امتیازی شود. یک واکنش مناسب از سوی آبی‌پوشان تهرانی پس از باخت تلخ برابر سپاهان در هفته سوم که آن‌ها را بار دیگر به مسیر هموار ۲ هفته اول بازگرداند.

استقلال در این چهار هفته موفق به زدن ۵ گل شده است. به جز گل آرش رضاوند و صالح حردانی در جریان پیروزی ۳ بر صفر هفته نخست برابر صنعت‌نفت، ۳ گل دیگر تیم پایتخت‌نشین از روی ضربات سر به ثمر رسیده است. ارسلان مطهری مقابل صنعت‌نفت، محمدحسین مرادمند برابر ملوان و مهرداد محمدی در جدال با استقلال خوزستان این ۳ گل را به‌ثبت رسانده‌اند که ۲ تای آخر گل‌های سه امتیازی بودند. به عبارتی دیگر ۶۰ درصد گل‌های تیم تحت هدایت جواد نکونام در لیگ بیست‌وسوم از روی ضربات سر زده شده است.

گل ارسلان مطهری به آبادانی‌ها از روی ارسال زیبای ابوالفضل جلالی به بار نشست اما ۲ گل بعدی که با سر زده شد روی ارسال‌های مواج مهدی مهدی‌پور به ارمغان آمد. هافبک میانی و ۲۹ ساله استقلال در لیگ بیست‌ویکم که آبی‌ها با هدایت فرهاد مجیدی عنوان قهرمانی را تصاحب کردند، یکی از ارکان اصلی تیم بود و با ۷ پاس گل، آقای پاس گل استقلال نام گرفت. این هافبک خوش‌استایل اصفهانی حالا دوباره به فرم خوب ۲ سال قبل برگشته و ۲ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش در این چهار هفته ارسال کرده است. آقای شماره ۹ روزهای تلخ لیگ قبلی را که اکثرا با مصدومیت و ناآمادگی همراه بود را به دست فراموشی سپرده و با ارسال‌های خطرناکش زمینه‌ساز ۶ امتیاز حیاتی برابر ملوان و استقلال خوزستان شده است.

استقلال با جواد نکونام فوتبالی واکنش‌گرا را به نمایش می‌گذارد. تیمی که در هر مسابقه موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد نخواهد کرد و در دیدار برابر رقبای قدرتمند احتمالا چندان صاحب توپ هم نیست. در این شرایط اهمیت ضربات ایستگاهی دوچندان می‌شود و حضور بازیکنی چون مهدی‌پور موهبت بزرگی برای نکونام است. تا وقتی مهدی‌پور روی فرم خوبی باشد، ضربات آزاد استقلال تهدیدی جدی برای رقبا خواهد بود. باید دید مهدی‌پور می‌تواند رکورد ۷ پاس گل ۲ فصل قبل را بشکند یا خیر.

بیشتر بخوانید: بغض بمب نقل و انتقالات استقلال سرانجام در ورزشگاه آزادی ترکید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    کیسه متکی به یک بازیکن نیست😂😂
    • پرویز IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      تو اگه کیفیت رو میفهمیدی که لنگی نمیشدی دوزاری. مهدی پور یه بازیکن بی حاشیه ، با کلاس ، زحمتکش و مؤثره که امثال ساپینتو با کج سلیقگی از کنارش گذشتن.پارسال یکی از بزرگترین ضعف های استقلال ارسال های ضربات ایستگاهی بود.چیزی که تخصص مهدی پور بود ولی با کج سلیقگی به مهری سپرده شده بود که از هر ۱۰۰ ارسالش ، یکی درست نبود.
  • بهرام IT ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    حالا به حرفهای من رسیدید که یکسال هست که میگویم بهترین بازیکن میانی استقلال مهدی پور هست،تازه هواداران هم حرف من را نمی پذیرفتند!!!من نمیدانم این مردم درست بازیها را نگاه نمی کنند که متوجه بشوند کی بازیکن هست و کی نیست؟؟؟ما که از اولش هم که همان سائوپینتوی نشئه بود میگفتیم مهدی پور و جلالی بهترین هستند و مهری و سلمانی هر چه زودتر بیرون.....
  • چِرتپولیس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    ⭐⭐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی