نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
۰ |
۰
محمدرضا حسینی سپاهان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سپاهان برای قطع همکاری با این باشگاه به توافق نهایی رسید.

محمدرضا حسینی که پس از سه سال و نیم حضور در سپاهان، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از این باشگاه جدا شد و به گل‌گهر سیرجان پیوست، در این تیم شرایط خوبی تجربه کرد و در ۱۴ مسابقه لیگ برتر به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر رساند و روی سه گل موثر باشد، اما در بازگشت به اصفهان شرایط عجیبی تجربه کرد.

حسینی با توجه به این‌که تحت قرارداد با باشگاه سپاهان بود دوباره به اصفهان بازگشت، اما طی ماه‌های اخیر توافقی برای جدایی یا ادامه همکاری او صورت نگرفته بود و این بازیکن شرایط سختی را تجربه می‌کرد تا این‌که در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده به پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستانی از جمع طلایی‌پوشان جدا شد.

کاپیتان ۳۳ ساله سپاهان که دوران موفقی در این تیم داشت و در لیگ‌های نوزدهم تا بیست‌ودوم جزو مهره‌های اصلی این تیم بود و ۱۱ گل در لیگ برتر به ثمر رساند و در هشت مسابقه لیگ قهرمانان آسیا نیز یک گل زد، سال گذشته در پازل تاکتیکی ژوزه مورایس قرار نداشت تا این‌که تصمیم به جدایی قرضی و حضور در گل‌گهر بگیرد ولی بازگشتش به تیم اصلی‌اش خوشایند نبود.

مورایس عدم نیازش به حسینی را به باشگاه اعلام کرده بود، اما مدیران سپاهان رضایت‌نامه او را صادر نکرده بودند تا اینکه سه‌شنبه شب این اتفاق افتاد و او رسما از جمع طلایی‌پوشان جدا شد.

گفته می‌شود محمدرضا حسینی که تجربه چهار فصل حضور موفق در ذوب‌آهن را داشته و پیش از سپاهان برای دیگر تیم اصفهانی به میدان رفته بود، با نظر محمد ربیعی دوباره به جمع گاندوها اضافه می‌شود و به زودی قراردادش را رسمی خواهد کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی