نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مسیر فوتبالی جالب ستاره جدید اورتون؛ از KFC تا لیگ برتر/ از کنار KFC رد می‌شوم هیچ احساس خاصی ندارم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن جدید اورتون در حالی به این تیم وارد شد که ۴ سال قبل برای امرار معاش مجبور بود در KFC کار کند.

بتو، پسر جدید اورتون، چهار سال پیش برای KFC کار می‌کرد. تافی‌ها قراردادی با اودینزه بسته‌اند که به موجب آن ۲۵ میلیون پوند به باشگاه سری آ می‌پردازند.

او فصل گذشته در ۳۳ بازی لیگ ۱۰ گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز ثبت کرد. مهاجم پرتغالی تابستان گذشته به DAZN گفت که در سال ۲۰۱۸ زمانی که برای تیم آماتور لیسبون تایرز بازی می‌کرد، مجبور شد شغل دومی هم داشته باشد. او گفت: «من با تایرز تمرین می‌کردم و در پرتغال در KFC کار می‌کردم. خوب بود.»

بتو صعود خود به لیگ برتر را با ترک تایرز و پیوستن به باشگاه لیگ دسته سوم پرتغال کلوب المپیکو مونخیتو آغاز کرد. در مونخیتو بود که مورد توجه تیم پورتیموننسه قرار گرفت و تنها پس از یک سال بازی در رده سوم، خود را در بالاترین دسته پرتغال یافت. او در پاسخ به این سوال که حالا به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای وقتی از کنار یک KFC می‌گذرد چه احساسی دارد، گفت: «هیچ احساس خاصی ندارم، اما وقتی به خانه برمی‌گردم همیشه برای دیدن دوستانم به آن KFC می‌روم. من همیشه فکر می‌کردم که می‌توانم یک فوتبالیست شوم. می‌خواستم فوتبالیست حرفه‌ای شوم. هم‌تیمی‌های من این را باور نمی‌کردند و به من می‌گفتند: «بتو سخت است، غیرممکن است». سپس من به پورتیموننسه پیوستم و آنها نظر خود را تغییر دادند.»

بتو به یوسف چرمیتی، هموطن پرتغالی خود در اورتون خواهد پیوست که اوایل این ماه با مبلغ ۱۲ میلیون پوند از اسپورتینگ به این تیم آمد. سرمربی تافی‌ها، شان دایچ، که فصل گذشته از عملکرد بازیکنانش راضی نبود سعی کرد در تابستان امسال خط حمله خود را تقویت کند. نیل موپای در ۲۷ بازی تنها یک گل به ثمر رساند و دومینیک کالورت لوین در ۱۷ بازی خود تنها دو بار گلزنی کرد. مصدومیت کالورت لوین ادامه یافت و او در بازی دوم اورتون مقابل استون‌ویلا دچار آسیب دیدگی وحشتناک از ناحیه چشم شد.

اورتون هنوز در این فصل گلی به ثمر نرسانده و هواداران امیدوارند بتو بتواند فورا بر وضعیت تیم تاثیر مثبت بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی