نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پشت پرده حرکت عجیب گل‌محمدی/ پرسپولیس این ستاره را به تیمی داد که رقیب نبود اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل محمدی به یک دلیل خاص و آن هم مدعی قهرمانی نبودن تراکتور با رفتن مهدی عبدی به این تیم موافقت کرد!

تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر کشور دوشنبه گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

در حالی که تراکتور برای کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی انگیزه‌های زیادی داشت، خمس با ایجاد تغییر در ترکیب و تاکتیک تیمش سرخ‌پوشان را راهی دیدار با مس رفسنجان کرد. شاگردان خمس از همان دقایق ابتدایی فشار زیادی روی دروازه مس وارد کردند اما بی‌دقتی بازیکنان و ضعف محسوس این تیم در فاز هجومی، اجازه گلزنی را به تراکتوری‌ها نداد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

در حالی که بازیکنان تراکتور توپ و میدان را در دست داشتند، مس رفسنجان با ایجاد لایه‌های دفاعی درصدد جلوگیری از شکل‌گیری بازی مطلوب پاکو خمس بود و شاگردان الهامی توانستند برنامه‌های مد نظر این مربی را پیاده کنند. حملات تراکتور در دقایق پایانی نیز راهی به دروازه مس و حامد لک نداشت تا نیمه نخست دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسد. در ابتدای نیمه دوم تراکتور عملکرد بهتری داشت اما باز هم موقعیت‌های خلق شده توسط بازیکنان این‌ تیم‌ راهی به دروازه مس نداشت تا بازی دو تیم بازی تساوی بدون گل دنبال شود.

در ادامه خمس دست به تعویض زده و سعید آقایی، امیرحسین حسین زاده و سید محمد حسینی را از زمین بازی خارج کرده و به جای آن‌ها سعید کریم‌آذر، مهدی عبدی و سیدمهدی حسینی را وارد زمین کرد. پس از این تعویض‌ها نبض بازی برگشت و تراکتور حملات زهردارتری روی دروازه مس ایجاد کرد. در ادامه مهدی هاشم‌نژاد و سیامک نعمتی نیز به جای خیمنز و محمد قنبری وارد زمین شدند تا تراکتور در فاز هجومی عملکرد بهتری داشته باشد. در نهایت فشار بازیکنان تراکتور نتیجه داده و این تیم در دقیقه ۸۶ توسط مهدی عبدی به گل اول دست پیدا کرد. ستاره این دیدار مهدی عبدی بود که در اولین بازی خود در ترکیب تراکتور موفق به گلزنی شد تا هم هواداران تیم تبریزی و هم پرسپولیسی‌ها و به ویژه یحیی گل محمدی را سورپرایز کند!

سرمربی پرسپولیس در انتقال عبدی به تراکتور دو اشتباه مرتکب شد؛ اول آن که تصور کرد دوران مهدی عبدی در پرسپولیس به سر آمده و او دیگر یک گلزن ششدانگ و موفق در این تیم نیست. دوم آن که یحیی گل‌محمدی پس از دو باخت ابتدایی تراکتور تبریز، تیم پاکو خمس را از صف مدعیان قهرمانی جدا کرد. این در حالی است که تراکتور تبریز این فصل تیم پرستاره‌ای است که فقط کمبود مهاجم داشت و حالا این خلا با حضور مهدی عبدی کاملاً پُر شده است. در واقع گل‌محمدی فکرش را نمی‌کرد با این تصمیم عجیب به تیم مدعی تراکتور کمک کند و شاید اگر زمان به عقب برمی‌گشت هرگز چنین تصمیمی نمی‌گرفت!

بیشتر بخوانید: سکوت مهاجم مغضوب یحیی شکست/ پست آذری‌ام را به خاطر همسرم گذاشتم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اصلا تحلیلی درستی نیست چون وقتی عبدی توی پیروزی هم بود یحیی اکثرا بهش بازی نمی داد و قبولش نداشت. احتمالا رقم سنگینی برای این انتقال رد و بدل شده و پول خوبی به بعضی دلال ها در پرسپولیس رسیده
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    اصلا تحلیلی درستی نیست چون وقتی عبدی توی پیروزی هم بود یحیی اکثرا بهش بازی نمی داد و قبولش نداشت. احتمالا رقم سنگینی برای این انتقال رد و بدل شده و پول خوبی به بعضی دلال ها در پرسپولیس رسیده
    • ارش گرگان IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      اصلا از ادبیات حرف زدنت مشخصه هوادار آماتور فوتبالی پرسپولیس هم فقط،سه میلیارد گرفت سواد فدتبالیت هم پایینه
  • محمدرضا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    یحیی اعتقادی به مهاجم نداره
  • پرسپولیس سلطان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    آدم تا زمانی که چيزی داره قدرش را نمیدانه وقتی از دستش میده قدرش را میدانه یحیی تا زمانی که عبدی دم دستش بود با وجود اینکه گلهای حساس زیاد زده بود قدرش را ندانست یکی مثل عیسی با وجود فیکس بودن هر ۵ بازی ی گل میزد یحیی بهش اعتقاد داشت ولی به عبدی که فصل قبل تر با وجود اینکه کم و بیش چند دقیقه بازی کرد ۷ تا گل زد و حتی بهترین گلزن فصل تیم شد ولی یحیی بازم بهش اعتقاد نداشت و خیلی کم بهش فرصت می‌داد بنظر من بعد از رفتن علیپور و طارمی عبدی بهترین مهاجم پرسپولیس بود اگه یحیی مربی سازنده‌ای بود الان عبدی مهاجمی مثل علیپور بود آخه ی مهاجم دیگه چطور باید سرمربی را مجاب کنه اون همه گلهای حساس زد که انصافا فراتر از فوتبال ایران بود حالا اینجو مهاجم خوبی داشتیم بعد یحیی بالای ۵۰ میلیارد پول باشگاه را هدر داد بابت شیخ و پریرا من که میگم یحیی عمدا از عبدی استفاده نمی‌کرد حتی تو بازی‌های بزرگ و حساس که پرسپولیس نیاز به ۳ امتیاز کامل را داشت بازم از عبدی استفاده نمیشد یحیی با عدم استفاده از مهاجم خوبی مثل عبدی بارها به پرسپولیس ضربه زد هم مالی هم فوتبالی درويش یا با یحیی دست داره یا حالیش نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی