نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
۰ |
۰
محمد عمری؛ دیروز جانشین لوکادیا و امروز جایگزین عبدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی پس از سه هفته ناکامی شهاب زاهدی در زدن گل برای پرسپولیس در اهواز، این مهاجم تازه وارد را نیمکت نشین کرد.

یکی از عجیب ترین تغییرات پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان، قرار گرفتن محمد عمری در کنار وحید امیری به عنوان زوج خط حمله سرخپوشان تهرانی بوده است.

این تغییر عجیب ما را به یاد فصل گذشته و جدایی یورگن لوکادیا انداخت. روزهای پایانی نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس یک خرید بزرگ در کلاس جهانی داشت. یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق برایتون، آیندهوون، بوخوم و هوفنهایم ناگهان سر از پرسپولیس در آورد. او همانطور که انتظار می‌رفت شروع فوق‌العاده‌ای در تیم یحیی داشت و با زدن ۶ گل به صدر جدول گلزنان رسید، ولی درست پیش از دربی پایتخت ایران را ترک و چند روز بعد هم قراردادش را کرد. در آن زمان پیش‌بینی می‌شد با جدایی لوکادیا پرسپولیس دچار افت وحشتناکی شود، اما این تیم در چهار بازی ابتدایی خود بدون مهاجم هلندی ۹ گل زد و به قهرمانی نیم فصل رسید. در آن زمان یحیی با اضافه کردن محمد عمری جوان به خوبی جای خالی مهاجم گلزن تیمش را پر کرد و اجازه نداد خلاء او احساس شود.

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در فصول قبل‌تر هم بدون مهاجم و با ۶ هافبک به روش اسپانیایی بازی کرد و نتیجه گرفت. حالا با جدایی مهدی عبدی و ناکامی شهاب زاهدی بار دیگر یحیی گل محمدی تصمیم گرفت محمد عمری جوان را به خط حمله ببرد درحالی که پُست اصلی اش وینگر و هافبک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی