طعنه آتشین عامل شوک نیمه شب به استقلال؛ چرا وقتی با بازیکنان ما امتیاز می‌گیرید خندان هستید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی نعمتی، مدیرعامل شاهین از بستن پنجره استقلال به دلیل شکایت به فیفا می‌گوید.

استقلال در این روزها دچار بحران مالی است و بازیکنان این تیم ماه هاست که حقوق خود را نگرفته‌اند و حالا شکایت شاهین بوشهر به دلیل حق رشد محمد محبی، پنجره استقلال را بسته است.

علی نعمتی در گفت و گویش با خبرنگار ما مدعی شد از باشگاه استقلال به او گفته‌اند پولی در بساط ندارند و اگر می‌تواند او به استقلال کمک کند!

نعمتی در این خصوص گفت: باشگاه‌ها عادت کرده‌اند برای رسیدن به حق‌شان شکایت یکدیگر را بکنند. در بازار نقل و انتقالات و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال عرف شده است. درواقع می‌خواهند مدیرعاملیِ باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال را بکنند ولی بدون پول نمی‌شود. اگر می‌شد ما هم برای شاهین همین کار را می‌کردیم و با بازیکنان قرارداد می‌بستیم. شاهینی که ۷۳ سال قدمت دارد و این بلا سرش آمده است.

او در خصوص اینکه از چه زمانی برای حق رشد قایدی و محبی به استقلال اخطار داده‌ بودند گفت: شاهین ۳تا ستاره بزرگ محمد محبی، مهدی قایدی و مهدی طارمی تحویل کشور و اروپا و آسیا داده است الان مستحق این نیست که التماس مدیرعاملان باشگاه‌ها را بکند. ما مثل نونهال آنها را بزرگ و تبدیل به فوتبالیست کردیم. خون جگر خوردیم و استخوان خرد کردیم در این باشگاه. ۱۵ سال در این باشگاه تک و تنها تیم داری می‌کنم. یک باشگاه مردمی چندبار باید نامه بفرستد. ما از زمان حجت کریمی پیگیر بوده‌ایم. ایشان توپ را به زمین آقای خطیر انداختند و قطعا علی خطیر می‌خواهد به میدان کس دیگری بیاندازد.

طعنه آتشین عامل شوک نیمه شب به استقلال؛ چرا وقتی با بازیکنان ما امتیاز می‌گیرید خندان هستید؟

مدیرعامل شاهین اضافه کرد: بدهی باشگاه باید پرداخت شود. چرا وقتی با این بازیکنان امتیاز می‌گیرید خندان هستید ولی حاضر نیستید حق رشد این بازیکنانی که از جنوب و مهد فوتبال کشور رشد کرده‌اند و بالا آمده‌اند را بدهید. فیفا باید رای بدهد حتی فدراسیون و سازمان لیگ هم زورش نمی‌رسد.

مالک شاهین در صحبتی عجیب مدعی شد از باشگاه استقلال به او گفته‌اند دنبال چیزی نگرد و و اگر می‌توانی به ما کمک کن! او گفت: ما شکایت کردیم و نتیجه‌اش هم آمده است. با وجود اینکه من هواداران استقلال و پرسپولیس و این باشگاه‌های مردمی را دوست دارم ولی وقتی که فوتبالیست از باشگاه‌های خوزستانی بالا می‌آید و بازیکن را تحویل می‌دهیم باید دنبال حق رشد آنها بدویم. حتی با همکاران‌شان هم تماس گرفتیم و گفتند اینجا دنبال چیزی نگرد و وضع خراب است اگر می‌توانید کمک ما هم بکنید. فعلا طرف حساب ما باشگاه استقلال است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شوک بزرگ فیفا به استقلال/ اتفاق غیرمنتظره علیه آبی‌ها در آستانه جذب دو بازیکن جدید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آبدارچی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    شما هم چند روزی پیش نزدیکان و همکارانت عکس و مصاحبه ات را به آنها نشان بده اما بعد از آن چه میکنی ؟ امثال قائدی یا محبی اگر در تیم بزرگی مثل استقلال نمی آمدند رشد نمی کردند و مطرح نمیشدند شما میتوانستی مصاحب کنی ؟ مطمئنا استقلال بر اساس قانون آنچه که حق هست را خواهد داد اما خواهشا از نام بزرگ شاهین برای خودتان سنگر نسازید چون رفتارتان به همه کسی میخورد جز آن شاهینی هایی که مردم میشناختند نام شاهین را خراب نکنید
  • نوید IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    ماشاءالله آقای خطیر به جای اینکه صحبت کنید مبلغی پرداخت کنید تا این مشکل حل کنید به طرف میگید اگر میتونی یه کمکی به ما کن عجب!
  • شیش۶ IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    طارمی رو میزاری تنگ اون دو کیثه کش تا مثلا اعتباری بشه برایشان و بعد ادعای حق رشد کنی!خب حالا که بخیال خودت اینقدر هرته نام این دو جوجه فوتبالیست رو بزار کنار بزرگان فوتبال ایران و اسیا چون علی دایی و علی کریمی واقعی نه اون فیکه !و باقری و مهدوی کیا تا بیشتر طلبکار بشی.😂😂😂اخه محبی و قایدی کجا طارمی جهانی کجا .😂😂😂
  • معین💙💙💙💙 IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    مردحسابی محبی الان چند سالش هست که دنبال حق رشدی.محبی قرضی اومداستقلال.
  • معین💙💙💙💙 IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    مردحسابی محبی الان چند سالش هست که دنبال حق رشدی.محبی قرضی اومداستقلال.سپاهان.سانتاکلارا.قبلش اینجا بوده تاسن 23 سالگی
  • رضایاک اصلی۳ IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    کیسه است دگر
  • کلنگلیس IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    توهم خوابیدی خوابیدی گذاشتی وقتی استقلال خواست بازیکن بخره شکایت کردی لنگی بوشهری بااین کارمنفور که هستی منفورترهم خواهی شد
    • قهوه ساز دلونگی CH ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      ماشالله ۶۶۲ تا، الانه که رضایاک اصلی۳، سکته رو بزنه. البته رضا زیاد نگران نباشه ، چرا؟ چون اگه کسی کمک بخواد ... گشت پنجه ای زود میاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی