خروج غم‌انگیز هری کین از تاتنهام/ وقتی کاپیتان اجازه نداشت با دوستانش خداحافظی کند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، پس از کشمکش‌های بسیار راضی به فروش هری کین به بایرن مونیخ شد اما اسطوره را از بازگشت به تمرینات تیم منع کرده بود.

بر اساس گزارش‌ها، هری کین تنها چند ساعت قبل از انتقال ۱۰۴ میلیون پوندی به بایرن مونیخ، از حضور در زمین تمرینی تاتنهام محروم شد. کاپیتان ۳۰ ساله انگلیس اوایل این ماه باشگاه دوران کودکی خود را ترک کرد و به قهرمان آلمان پیوست. کین با این انتقال به دوران ۱۹ ساله‌اش در اسپرز پایان داد و با ۲۸۰ گل به برترین گلزن آنها تبدیل شد.

به گفته نشریه تلگراف، تاتنهام ایمیلی به کین فرستاد و گفت که درست نیست چند ساعت قبل از رفتن به آلمان به زمین تمرینی برگردد. به این معنی که او قادر نبود با کسی رودررو خداحافظی کند و یا حتی وسایل خود را بردارد، و باید صبر می‌کرد تا لوازم شخصی‌اش برایش فرستاده شوند.

اسپرز گفته که کین هیچ محرومیتی نداشت و تاکید می‌کند که هر زمان او بخواهد به باشگاه برگردد از او استقبال خواهد شد. سخنگوی تاتنهام گفت: «پس از توافق با بایرن مونیخ، هری اجازه سفر به آلمان را گرفت و بنابراین نیازی به تمرین نداشت. او هروقت بخواهد می‌تواند برای خداحافظی به باشگاه بازگردد. هری و دنیل لوی هنگام متولد شدن فرزند چهارم کین پیام‌های محبت‌آمیزی با هم رد و بدل کردند. او بازیکن محبوب کل باشگاه است و آغوش ما برای او همیشه باز است.»

نمایندگان این مهاجم از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.

اما گزارش حاکی از آن است که کین تمایل داشت در زمان انتظار برای پرواز به مونیخ، به تمرینات برگردد تا برای بازی افتتاحیه اسپرز در لیگ برتر مقابل برنتفورد آماده شود. او در نهایت انتقال خود را قبل از مسابقه، که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، قطعی کرد. گفته می‌شود آنگه پوستکوگلو و تعدادی از بازیکنان پیام‌های تشکر از طرف کین دریافت کردند. و اسطوره اسپرز یک ویدیوی خداحافظی برای هواداران منتشر کرد و از آنها برای دوران زیبایش در باشگاه تشکر کرد.

کین از زمان انتقال به بایرن در دو بازی بوندس‌لیگا سه گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی