نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پسر دوباره در تیم پدر/ نه او فوتبال را کنار می‌گذارد و نه پدر مربیگری را!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر میثاقیان با وجود گذر از سن ۷۰ سالگی قصد بازنشستگی در مربیگری را ندارد و حالا در تلاش است تیم شهرداری نوشهر را به لیگ یک رهنمون کند.

مربی اهل گنبد که خیلی ها به اشتباه او را مشهدی می دانند از حضور در نوشهر خاطره خوشی دارد. به این خاطر که تیم شموشک نوشهر با مربیگری او قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد و در لیگ برتر هم با هدایت این مربی در جمع تیم های لیگ برتری باقی ماند.

او که فصل گذشته هدایت تیم داماش را برعهده گرفت قول داد با هدایت این تیم به لیگ یک و در ادامه لیگ برتر مربیگری را کنار بگذارد اما درمیانه های راه از کار برکنار شد تا این ماموریت مهم را فرشاد پیوس به سرانجام برساند. البته داماشی ها به فرشاد پیوس هم وفا نکردند واکنون سیامک فراهانی عهده دار هدایت تیم است.

اکبر میثاقیان امیدوار است شهرداری نوشهر را هم از لیگ ۲ به لیگ رهنمون کند و در ادامه برای هدایت این تیم به لیگ برتر برنامه ریزی کند. جالب اینجاست چند بازیکن لیگ برتری هم برای انجام این ماموریت راهی نوشهر شدند. می شود به سلمان بحرانی اشاره کرد که به همراه استقلال خوزستان در لیگ برتر بازی می کرد. یا عیسی پرتو مدافع مس رفسنجان. او بهتاش را هم بار دیگر به تیم خودش فرا خوانده است. بهتاش میثاقیان که همانند پدر اوت های بلندی پرتاب می کند. به ظاهر بهتاش هم قصد دارد تا زمان مربیگری پدر بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • غلامی شیراز US ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    اول بیارش دسته یک عجله نکن بعدشم خدااا بزرگه عموووووو
    • آرتان IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      اشتباه ما ایرانی ها همینجاست ک برنامه ریزی بلند مدت نداریم و اونی هم ک برنامه ریزی میکنه بقیه مسخرش میکنن شما یه نگاهی به برنامه های تیم های مطرح اروپا بندازی متوجه میشی مثلا بایرن مونیخ یه زمانی فقط دنبال قهرمانی تو المان بود اما حالا یکی از مدعیان اصلیه اروپا و جهان ب حساب میاد و فقط هم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری چندساله ب اینجا رسیده
  • دشمن سجادی US ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    از بلوچ های غیور گنبدن
  • یاسر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    چه جالب نمیدونستم گنبدی هستن پزچممون بالاس سردار ترکمن ایشون بلوچ
  • دین محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    برنامه ریزی خیلی خوب و تاثیرگذار است افشین قطبی وقتی که سرمربی پرسپولیس شد بلافاصله برای قهرمانی پرسپولیس برنامه ریزی کرد گفت من پرسپولیس رو قهرمان میکنم قطبی بعد از هفت سال پرسپولیس رو قهرمان لیگ برتر کرد ولی همه کارشناسان فوتبال علیه قطبی بودن نظرشون این بود که قطبی اصلا با فوتبال ایران هیچ آشنایی نداره چطوری می‌تونه همچین حرفی بزنه ولی قطبی با پرسپولیس به قهرمانی رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی