نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۳
بمب فوتبال ایران در آستانه انفجار/ مهاجم استقلالی به تیم بزرگ انگلیسی می‌رود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منتظر یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران باشید؛ انتقالی که همه را شگفت‌زده می‌کند.

اللهیار صیادمنش بعد از درخشش در ترکیب استقلال بلافاصله به فوتبال اروپا کوچ کرد و از سال ۲۰۱۹ تا الان کار خود را قاره سبز ادامه داده است. بازیکنی که نشان داده از چه قابلیت‌های فنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اللهیار طی این مدت در تیم‌های فنرباغچه، استانبول اسپور، زوریا و هال‌سیتی به میدان رفته و حالا به نظر می‌رسد وقت یک انتقال بزرگ برای او فرا رسیده است. بازیکنی که شاید اوج کار او طی مدت زمان حضورش در اروپا چمپیونشیپ انگلیس بوده که بعضا نمایش‌های درخشانی ارائه داده است.

اللهیار صیادمنش در آستانه یک سوپر انتقال بزرگ قرار گرفته است. ستاره ملی‌پوش فوتبال ایران با یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس و اروپا به توافق رسیده و قرار است راهی این تیم شود. البته فعلا به برخی دلایل امکان مطرح کردن نام تیم صیادمنش برای ورزش سه وجود ندارد، اما همین‌قدر بدانید که این انتقال حکم بمب اتمی فوتبال ایران را دارد.

مسئله مهم به زمان عقد قرارداد صیادمنش مربوط می‌شود که ممکن است رسمی شدن آن چند ماه دیرتر و در زمستان این اتفاق بیفتد. اما هر چه هست، به نظر می‌رسد کارهای این انتقال شگفت‌انگیز نهایی شده و از همین الان باید صیادمنش را عضو یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا دانست.  

در این تابستان انتقال سردار آزمون به رم نهایی شد و مهدی طارمی نیز تا آستانه انتقال به میلان پیش رفت، اما فعلا این انتقال نهایی نشده است. باید دید این انتقال صیادمنش که جزء بزرگ‌ترین ترنسفرهای تاریخ فوتبال ایران خواهد بود، در ساعات آینده رسمی می‌شود یا به زمستان موکول خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    دوباره شروع نکنید لطفا!!. اخبار مربوط به انتقال طارمی به میلان به اندازه کافی سرکارمان گذاشته!
  • اتزوری IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    منچستر،منچسترسیتی،لیورپول.احتمالا لیورپول باشه.ولی مطمئنا میتونه صحت داشته باشه.سردار هم بدون اینکه حرفی باشه رفت.
  • اتزوری IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    چلسی و لیورپول،چلسی که این ۱،۲ روزه داره مهاجم میخره،اشتباه نکنم دیروز خبر خرید ۲ تا مهاجمی که نیمکت نشین هم بودن بیرون اومد.لیورپول هم که خبر رفتن صلاح به عربستان هستش.
  • چکش ورزشی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    آره فیل ها پرواز می کنند 10 درصد قراردادش هم حتما مال کیسه است نویسنده متن هم در فضای توهم
  • امیر IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    اگر قرار بود صیادمنش و طارمی به تیم های بزرگی بروند مثل سردار آزمون بدون سروصدا کار انتقال شان انجام می شد نه،اینکه قبلش مرتبط در سایت ها کلی اخبار داغ در موردشان آورده شود.
  • خخخخخخ IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    خخخخخخخخخ جک سال
  • بهرام IT ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    آقا جان آ ث رم را با باشگاه بزرگ دنیا مقایسه نکن،آخه رم کدام افتخار بین المللی را تا بحال کسب کرده و حتی در خود لیگ ایتالیا رم هیچ کاره هست و فقط یوونتوس و گاهی ناپولی و حالا شاید میلانی ها هم دوباره بیایند رو.وگرنه رم نه داخل ایتالیا و نه خارج ایتالیا هیچ کاره است و ول معطل هست.
  • ارش IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    استقلالی‌ها آرزوی این رو دارن یه بازیکنشون تو یه تیم اروپایی خوب بازی کنه بابا اون که یک سال هم تو استقلال نبود کدوم استقلالی 😆😁
  • بابک عاشق پرسپولیس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    پشت سر این اللهیار چه مافیای خبری و حمایتی هست که اینچنین با آب و تاب خبر از انتقال اتمی به یک تیم بزرگ چمپیونز لیگ میده اونم تو خبر ورزشی و اونم منبع خبر ورزش سه !!!!!!!! خنده دار نیست ؟ تیم بزرگ بیاد یه بازیکن مصدومی که زیاد هم تو هال سیتی بازی نکرده خودتونید !!!!!!
  • تاج کبیر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    چطوری لنگی😂😂.مهم اینجاست صیاد منش بزرگترین انتقال را داره رقم میزنه و طارمی باید با یه موز خودش سرگرم کنه😂.لنگی های بیچاره هم پزش بدن. بمب فوتبال به این میگن. بمبی که دروغ و سرکاری نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی