نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
۰ |
۰
بلای جان پرسپولیس بدشانس بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر خوش تکنیک فولاد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت.

فولاد خوزستان با وجود شکست دو بر صفر مقابل پرسپولیس، موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف خود به وجود آورد که جدی‌ترین آنها در دو موقعیت با حرکت و شوت‌زنی محمد علی‌نژاد اتفاق افتاد؛ بازیکنی که در گذشته تجربه درخشش برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی را داشته و به دنبال تکرار آن بود.

محمد علی‌نژاد که فروردین‌ماه سال قبل نقش کلیدی در پیروزی تاریخی آلومینیوم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس داشت و یک گل تماشایی زد و روی دو گل دیگر تیمش برابر سرخ‌پوشان موثر بود، این بار می‌خواست همراه با فولاد خوزستان نیز برابر قهرمان لیگ گلزنی کند که این اتفاق نیفتاد.

این وینگر تکنیکی که در نقل و انتقالات تابستانی به‌عنوان بازیکن قرضی از سپاهان به فولاد پیوست، در جدال با پرسپولیس بارها با حرکت‌های سریع خود از دو سمت زمین خطرناک ظاهر شد و موقعیت‌سازی کرد و پس از پاس در عمق‌هایی که بازیکنانی مثل منشا نتوانستند از آن بهره ببرند، یک شوت خطرناک در لحظات پایانی نیمه اول زد که توپ با کمترین اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

علی‌نژاد در نیمه دوم هم خطرناک نشان داد و با فرارهای سریع خود خط دفاعی پرسپولیس را آزار داد که روی یکی از حرکت‌های تند و تیز او مرتضی پورعلی‌گنجی مجبور به خطا و گرفتن کارت زرد شد ولی در نهایت تلاش‌های شماره ۹ فولاد بی‌اثر ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی