نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۳
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
۳ |
۰
این بازیکن قصد بازگشت به استقلال را ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اینکه باشگاه هال سیتی اعلام کرد مایل به انتقال قرضی یا دائمی الهیار صیادمنش در کنار سه بازیکن دیگر است بحث حضور این بازیکن دراستقلال مطرح شد.

الهیار زمانی که در استقلال بازی می کرد به واسطه بازی در تیم ملی نوجوانان و در جام جهانی گوای هند خیلی زود چهره شد و به باشگاه فنرباغچه پیوست. در آن برهه از زمان استقلال با دریافت ۶۰۰ هزار یورو این استعداد خود را فروخت. موضوعی که با اعتراض شفر سرمربی وقت استقلال همراه شد. او می گفت اگر باشگاه استقلال صبر می کرد، می توانست این بازیکن را با دریافت مبلغ بیشتری به تیم های آلمانی بفروشد.

هال سیتی بعد از در اختیار داشتن الهیار به عنوان بازیکن قرضی در نهایت این بازیکن را از باشگاه فنرباغچه خرید و حال مایل است او را به عنوان بازیکن قرضی یا دائمی به تیم های دیگر انتقال دهد و در این بین بحث تیم استقلال هم به میان آمده است.

الهیار – استقلال به دو دلیل امکان پذیر نیست. باشگاه استقلال توان مالی خرید قرضی و دائمی صیادمنش را از تیم هال سیتی ندارد و از سویی این بازیکن در تلاش است به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد و اصلا برنامه ای برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد.

گفته می شود مقدمات انتقال الهیار به یکی از تیم های مطرح اروپایی از سوی مدیر برنامه اش در حال انجام است و به زودی خبر آن به طور رسمی اعلام می شود. طبق قانون اگر الهیار نتواند راهی تیم جدید شود در هال سیتی می ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    همچی تیترمیزنین انگارپشت درب باشگاه وایستاده ولی امکان ورودش به باشگاه وجودنداره مگه دیوانه هست بیادتوچاله چوله هاوزمین خاکی های ایران بازی کنه آخرشزهم پولشروبخورن بره
    • رضایاک اصلی۳ US ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      اصن هیچ بازیکن حرفه ای حاضر نمیشه تو کیسه بازی کنه
  • لیگ برتر US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    خبر ورزشی ! نمی‌دونید انتقال قرضی لژیونرها به ایران از این فصل ممنوع شده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی