نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبرورزشی‌گردی| پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/ سرخ‌پوشان تا آخر هفته به باشگاه مهلت دادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان این  دو تیم به خاطر عدم دریافت مطالبات خود مانند ماجراهای هزار و یک شب است و در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ هم به سوژه مهمی برای رسانه‌ها تبدیل شده بود.

پرسپولیس در سال ۹۴ ابتدا حمید درخشان را کنار گذاشت تا برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی را سر کار بیاورد. این کروات نام‌آشنا  بهار آن سال به پرسپولیس آمد و توانست اوضاع را تا حدی سر و سامان بدهد. او که  از ابتدای لیگ پانزدهم سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی بود و استارت یک دوره فوق‌العاده موفق را زد، شهریور ماه سال ۹۴ با معضل بزرگی مواجه شد. پس از بدقولی‌های مکرر مدیران وقت باشگاه پرسپولیس در عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، سرانجام کاسه صبر پرسپولیسی‌ها لبریز شد و آن‌ها روز دهم شهریور ۹۴ تصمیمی را به مرحله اجرا درآوردند که بارها در استقلال و پرسپولیس شاهد اجرایی شدنش بودیم.

بازیکنان پرسپولیس ۸ سال قبل در چنین روزی تصمیم به تعطیلی تمرینات گرفتند و صراحتا به مدیران باشگاه گفتند باید هرچه سریع‌تر فکری به حال این مشکل بکنند. البته برانکو ترجیح داد در این رابطه با شاگردان خود درگیر نشود ولی محمود خردبین سرپرست وقت پرسپولیس با چند بازیکن تماس گرفت و از آن‌ها خواست اعتصاب را بشکنند و به تمرین بازگردند. گروهی از پرسپولیسی‌ها در پاسخ به سرپرست تیمشان مدعی شدند وقتی باشگاه شرایط آن‌ها را درک نمی‌کند چرا باید در تمرینات حاضر شوند! آن‌ها مدعی شدند فعلا اسم این حرکت را تعطیلی موقت می‌گذارند و تا پایان هفته به مدیریت باشگاه برای حل مشکل مذکور فرصت می‌دهند اما اگر فضا عوض نشد آن‌گاه تصمیم دیگری اتخاذ خواهند کرد.

پرسپولیس در آن فصل مشکلات مالی داشت اما در واقع همان فصل پایه‌گذار قهرمانی‌های پنج‌گانه سرخ‌پوشان با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی شد.

خبرورزشی‌گردی| پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/ سرخ‌پوشان تا آخر هفته به باشگاه مهلت دادند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راستین IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    پرسپولیس اینهمه حاشیه داشت ولی همه به استقلال گیر میدن
  • امیر IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    یاد اون حرکت فتح الله زاده افتادم که ۲ بار پول گرفته بود ببینید دیگه چخبره مدیران این دو تا باشگاه اگه کمی از ریخت و پاششون کم کنن پول برای پرداخت میمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی