نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یک منبع موثق در فدراسیون خبر داد: ستاره پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شود اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیست ۲۴ نفره تیم ملی درحالی اعلام شد که طبق اخبار قبلی، خبری از مدافع پرسپولیس در این فهرست نبود.

سایت فدراسیون فوتبال در خصوص غیبت مدافع پرسپولیس نوشت: حسین کنعانی‌زادگان به دلیل اشتباه غیرفنی در بازی با ازبکستان در این اردو حضور نخواهد داشت.

امیر قلعه‌نویی چند روز پیش در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرد و گفت: در اردوی جدید ممکن است نفراتی حضور داشته باشند که در اردوی قبلی نبودند. تعدادی بازیکنان هم شایستگی داشتند در اردوی قبلی باشند، اما بنا بر دلایلی حضور نداشتند. در مرحله جدید هم شاید برخی بازیکنان به خاطر مسائل انضباطی نباشند. علاوه بر مسائل فنی به مسائل اخلاقی و انضباطی در داخل زمین هم خیلی توجه داریم. در بازی با ژاپن در جام ملت‌ها ۳ بر صفر باختیم در صورتی که بازی نزدیک بود. به جای اینکه به بازی فکر کنند به سمت داور رفتند و همین باعث شد گل بخوریم.

قلعه‌نویی در حالی مثال بازی با ژاپن را زد که خودش روی نیمکت تیم ملی نبود و کارلوس کیروش هدایت این تیم را در جام ملت‌های ۲۰۱۹ بر عهده داشت. با این حال او با بازگشت به اتفاقی که در دیدار با ژاپن رخ داد برای ملی پوشان خط و نشان کشیده است.

این در حالی است که در بازگشت به نیمکت تیم ملی که همزمان با تورنمنت کافا شده بود، محمدحسین کنعانی زادگان با رفتاری ناپسند پس از اخراج در دیدار فینال برابر ازبکستان، صحنه‌های ناخوشایندی را در ورزشگاه خلق کرد.

گرچه امیر قلعه‌نویی مدافع پرسپولیس را از لیست دو بازی دوستانه تیم ملی در فیفادی خط زده اما این تصمیم موقتی است.

سرمربی تیم ملی صرفا برای تنبیه و تلنگر زدن به کنعانی زادگان و هشدار به دیگر بازیکنان، ستاره پرسپولیس را خط زده و این مدافع مطرح در اردوی بعدی تیم ملی به طور یقین حضور خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • bahman IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    چرت و پرت می نویسی الان شما چکاره حسن هستین که یقین داری اردوی بعدی کی هست کی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی