نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عجیب‌ترین اتفاق در روز آخر نقل‌وانتقالات؛ این ستاره دست از پا درازتر برگشت!/ تست‌های پزشکی و عکس‌برداری هم انجام شد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه ژوائو پالینیا با لباس بایرن‌مونیخ عکس گرفت اما انتقال به شکست انجامید و مجبور به بازگشت به انگلستان شد.

فولام در نبرد برای دور نگه داشتن ژوائو پالینیا از چنگال بایرن‌مونیخ پیروز شده است. این هافبک به آلمان پرواز کرد و آماده بستن قرارداد بود اما زمان تمام شد و در نهایت فولام پیشنهاد ۶۱.۷ میلیون پوندی را رد کرد. این بدان معناست که سرمربی مارکو سیلوا می‌تواند حداقل تا ژانویه روی این بازیکن حساب کند.

مهلت نقل و انتقالات آلمان ساعت ۵ بعدازظهر به وقت انگلیس تمام ‌شد و دو باشگاه موفق نشدند قبل از پایان مهلت برای پیوستن پالینیا به قهرمان بوندسلیگا توافق کنند. او تمرین را رها کرد و با هواپیما به مونیخ رفت به این امید که با پول زیادی به بایرنی‌ها بپیوندد. گزارش‌ها در آلمان ادعا می‌کنند که پالینیا حتی تست‌های پزشکی در باشگاه بایرن را هم انجام داد و قصد داشت با پیراهن بایرن عکس‌برداری کند. اما روسای فولام حتی با وجود چنین پیشنهاد بزرگی از فروش خودداری کردند.

آنها همچنین جایگزین مناسبی برای پالینیا پیدا نکرده بودند. انتقال پیر امیل هویبیرگ از تاتنهام به شکست انجامید و اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد نیز پیشنهاد فولام را رد کرد. فولام آماده نبود که بدون پیدا کردن جانشین به پالینیا اجازه خروج را بدهد.

بیشتر بخوانید: آخرین خرید تابستانی لیورپول مشخص شد؛ یک هافبک هلندی از آلمان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی