نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
نبیل باهویی - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نبیل باهویی جدیدترین گزینه معرفی شده از سوی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است.

پرسپولیس حدود ۲ هفته دیگر باید فعالیت خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند و در فاصله ۲ هفته این رقابت‌ها، بزرگ‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی عدم توازن ترکیب تیمش است. سرمربی پرسپولیس که از روز نخست فعالیت پنجره تابستانه به دنبال جذب مهاجم بود، هنوز به خواسته خود نرسیده و این مسئله در حالی اتفاق افتاده که گفته می‌شود کادرفنی پرسپولیس بیش از ۸۰ بازیکن را ارزیابی کرده اما نتوانسته‌اند به گزینه موردنظر برسند.

سرخ‌پوشان پایتخت با توجه به محدودیت‌های سقف بودجه، دستِ بازی برای انتخاب مهاجم خارجی ندارند و آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که با بودجه ۶۰۰ هزار دلاری باید پرسپولیسی‌ها خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند. در شرایطی‌که بحث بازگشت عیسی آل‌کثیر هم به پرسپولیس مطرح است، گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی اولویت اول خود را جذب مهاجم خارجی قرار داده و در تازه‌ترین اقدام، یحیی گل‌محمدی نام یک مهاجم سوئدی را در اختیار مدیران باشگاه پرسپولیس گذاشته تا با او وارد مذاکره شوند.

باهویی، گره‌گشای خط حمله پرسپولیس؟

نبیل باهویی مهاجم ۳۲ ساله و باتجربه اهل کشور سوئد، تازه‌ترین گزینه معرفی شده از سوی یحیی گل‌محمدی است. سرمربی پرسپولیس که گزینه‌های قبلی معرفی شده از سوی او به دلیل مسائل مالی قراردادشان با پرسپولیس نهایی نشد، حالا گفته می‌شود گزینه‌ای حدوداً ۵۰۰ هزار دلاری را به مدیران باشگاه معرفی کرده و امید به آن دارد تا مذاکرات با باهویی مثبت پیش برود و این مهاجم سوئدی به سرعت به تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود. در حال حاضر این مهاجم باتجربه تحت قرارداد باشگاهی نیست و پرسپولیسی‌ها فرصت مناسبی برای جذب او دارند.

مهاجم سوئدی در آخرین تجربه فعالیت در عرصه باشگاهی، در فصل گذشته عضو تیم القطر بود که نتوانست روزهای خوبی را در این تیم پشت سر بگذارد و بدون گل زده در ۹ مسابقه، از این تیم قطری جدا شد و حالا به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارد. البته که باهویی در سالیان اخیر روزهای خوبی را هم در دوران فوتبال خود تجربه کرده که بهترین دوران این مهاجم سوئدی در هنگامی بوده که او در فوتبال باشگاهی سوئد فعالیت می‌کرده است.

یحیی چاشنی بمب نقل و انتقالات پرسپولیس را کشید؛ شمارش معکوس آغاز شد...

سولنا، بهترین دوره فوتبال باهویی

باهویی در دوران حضورش در فوتبال باشگاهی بیشترین تعداد بازی را در تیم سولنا سوئد انجام داده است. او در ۱۸۰ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته، سابقه ثبت ۶۶ گل در کارنامه خود دارد و ۲۹ پاس گل هم در کارنامه نبیل باهویی به چشم می‌خورد. مهاجم ۳۲ ساله در کنار تجربه بازی در سوئد، در لیگ‌های مختلفی از جمله اتریش، عربستان و حتی بوندسلیگای آلمان هم تجربه بازی دارد و حالا با کوله‌باری از تجربه به عنوان گزینه حضور در خط حمله پرسپولیس نامش به میان آمده است.

نبیل باهویی که در کارنامه خود انجام ۸ بازی ملی برای تیم بزرگسالان سوئد را دارد و در تیم‌های پایه این کشور هم به میدان رفته، در دوران فوتبال خود تجربه بازی در هامبورگ آلمان را هم به‌دست آورده و حضور در هامبورگ، مهم‌ترین دستاورد دوران فوتبالی باهویی محسوب می‌شود؛ هر چند که او در امر گلزنی در تیم آلمانی ناموفق بود و با کارنامه‌ای ناموفق از هامبورگ راهی لیگ اتریش شد. یحیی گل‌محمدی با توجه به کارنامه باهویی و ثبت ۹۱ گل در ۳۲۵ در مسابقات باشگاهی، به جذب این مهاجم سوئدی پافشاری دارد و باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به جذب او خواهند شد یا نام نبیل باهویی هم به فهرست بازیکنان خریداری‌نشده برای حضور در خط حمله پرسپولیس اضافه می‌شود!

بیشتر بخوانید: آل‌کثیر به پرسپولیس برمی‌گردد؟/ یحیی قبلاً به این شایعه واکنش نشان داده بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عروس الع۶ین IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    ندید میگم این کاره نیست.حداقل مهاجم برای پرسپولیس لوکا .
    • متین IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      باشگاه تکذیب کرد این قدر سنگین یه استارت ۱۰ متری نمیتونه بزنه
  • شمسعلی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    قشنگ مشخصه مالی نیست...برید سراغ همون لوکادیا
  • ا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    گل نزده دیگه نمیزنه
  • ت IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    برید بازیکنی که تو تیم بازی میکنه و گل میزنه بخرید بودجه رو حروم نکنید
    • محمد IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      الان دیگه نمیشه سراغ بازیکن تحت قرارداد باشگاهها رفت ، چون تاریخ نقل و انتقالات تموم شده تا نیم فصل ، فقط با بازیکن آزاد میشه قرارداد بست
  • ارتش سرخی DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    این کیه خداییش پارسال ۹تابازی صفر گل واقعا آلکثیرازاین بهتره به دورازناراحتی که ازش داریم
  • شایان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    این چیه تمیروف و پریرا بهتر از اینن استفان یووتیچ میگرفتید مصدوم بازی میکرد شرف داشت به این
  • مقداد US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    خدایش نگیرید همچین بازیکنی دارین پول را دور می ریزین همان استفان یووتیچ مصدوم باشه خیلی بهتره حداعقل از نامش هم میترسن..توراخدااین پیغام من را بدست مسئولان پرسپولیس برسانید
    • علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      توراهیم داریم میرسونیم.
  • هومن IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    به نظرم چون عیسی آل کثیر تجربه حضور در پرسپولیس رو داره نیاز به صرف زمان برای شناخت و آنالیز تیم رو نداره و از نظر کیفیت بازی و توانایی بازی ثابت شده ست و در ضمن چون اگر الان برگرده قطعا برای اینکه دوباره خودشو تو دل هوادارا و سرمربی جا کنه سعی میکنه نهایت تلاششو بکنه، فکر میکنم باتوجه به همه ی این موارد انتخاب مطمئن تری میتونه باش. بازم نظرات کادر فنی هرچی باشه محترمه.
  • Majd IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    چه کاری هستش؟یحیی مگه میخواد با مهاجم خارجی بره پیست اسب دوانی؟عیسی آل کثیر و بگیره بهتر از این مهاجم هایِ بی در و پیکر هستش.
  • رضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    عیسی برگرده بهتره
  • جم IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    حداقل. دکتر سید بشیر حسینی رو بگیره. آنالیزور خوبی هست .
  • شیشتقلال IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    مفتش گرونه
  • محمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    بودجه رو حروم نکنین
  • آلشلو IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    یحیی ترسو عمدا این گزینه رو انتخاب کرده چون میدونه هیچ حرفی نداره مقابل تاکتیک اونا بهونه خوبیداشته باشه
  • هادی آقاجانی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    به نظرم عبدی و آل کثیر خیلی بهتر از این مهاجم بودند . با ۳۲ سال سن و اخراج از تیم اقطر ..‌‌؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی