نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازیکن محبوب جواد نکونام در فکر برهم‌زدن توافق با استقلال/ مشکلات شخصی دارم و شاید نتوانم استقلالی شوم!/ دو اسپانیایی در لیست ذخیره نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام شاید هنوز نیامده از این تیم جدا شود.

وقتی قرار شد عمرو ورده به استقلال بیاید، اعضای کادر فنی این تیم مدعی شدند جواد نکونام به توانایی فنی این بازیکن مصری کاملاً اعتقاد دارد و تاکید کرده که او را می‌خواهد به همین خاطر اقدامات اولیه جهت حضورش انجام شد و حتی کار تا مراحل توافق پیرامون مسائل مالی هم جلو رفت اما حالا در مورد این بازیکن اخباری به گوش می‌رسد که شاید حکایت از احتمال منتفی شدن حضورش باشد.

مشکلات شخصی دارم

یکی از افراد نزدیک به استقلال شایعه بروز مشکل پیرامون حضور بازیکن مصری را به صورت تلویحی تایید کرد و گفت: هیچ مشکلی از طرف باشگاه استقلال وجود ندارد و جواد نکونام هم عمرو ورده را از نظر فنی تایید کرده است اما خود این بازیکن پیغام‌هایی فرستاده که مشکلات شخصی دارد و شاید همین مسئله موجب شود قید حضور در استقلال را بزند. ما منتظر هستیم تا پاسخ نهایی را بگیریم و پس از آن تصمیم قطعی اتخاذ کنیم ولی قضیه عدم حضورش هنوز صد در صد نیست.

دو بازیکن اسپانیایی در آب نمک

نکته اینجاست که اگر چهره مصری مد نظر استقلالی‌ها مسافر تهران نشود تکلیف چه خواهد شد؟ طبق خبرهای رسیده اگر ورده با استقلال قرارداد نبندد، دو بازیکن اسپانیایی در اولین فرصت به صورت ویژه مد نظر قرار می‌گیرند تا از میان آنها یک نفر آبی‌پوش شود. یکی از مسئولان باشگاه استقلال خبر فوق را تایید کرد و به همکار ما گفت: از میان این دو اسپانیایی، یک نفر همان روبرتو تورس است اما علاوه بر او روی یک فوتبالیست ماتادور دیگر هم نظر داریم. اگر عمر ورده به ایران آمد که هیچ ولی اگر نیامد، از میان این دو اسپانیایی یک نفر را مسافر تهران می‌کنیم.

اوکی شدن بلیت مرد آرژانتینی

در رابطه با بازیکنان خارجی استقلال بامداد یکشنبه شنیدیم همه کارها جهت ورود گوستاوو بلانکو به ایران هماهنگ شده و او آخر هفته به تهران می‌آید تا به عنوان اولین بازیکن آرژانتینی تاریخ باشگاه استقلال کارش را استارت بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کلنگلیس IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    ۲۴و۴۸ هادوباره شروع شد باورکنید خطیر هیچ بازیکنی برای نکونام نخواهد خرید چون بااین مربی زاویه دارد
  • احسان IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    شایعه درست نکنید. البته احتمالش هم هست لونگیا بهش پیغام داده باشن که نیا ایران و ترسوندنش.
    • جاوید IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      ما مثل شماکیسه کشها نون نامردی نخوردیم همانطورکه لوکادیارافراری دادین مشخص شدلوکادیاراکی فراری داد
    • احمد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      مثل بیرانوند
  • رضایاک اصلی۳ IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    آخه کدوم عاقلی میاد کیسه
  • شش IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    عجب رویی دارن لنگیا خارجی ها استقلال ونگاه کیفت بالا دوفصل قبل نبود پرنده فروش اوردید فوتبال کنه اوسا گونا یکم فک کن
    • احمدرضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      اینهمه وزارت ورزش بازیکن های خارجی خوب و گرانقیمت خرید ،هیچی نشدید استقلالی ها،پرسپولیس له تان کرد در ۷ سال ۶ قهرمانی لیگ برتر،۲ فینال واقعی اسیا و ...کسب کرد
  • اس اس آبی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    جناب نکونام این عمرو پرده مشکل روحی روانی داره اگراشتباه نکنم عصبی تشریف دارند که هرلحظه یک تصمیم عوضی واشتباه می گیره اون از قراردادش با تیم مراکشی بعدازاون با باشگاه قبرسی اینهم از تیم استقلال این آقا مشکل داره بیخیالش بشوید
  • فروزان IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    اینم معلوم نیست چی تو سرشه
  • شاهین از اهواز IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    اقای نکونام هر روز لیست میده. اخر سر هم ته جدولی شد میگه مدیریت درخواست های منو عملی نکرد. این سیاست کاریش در فولاد بود. ایشون که جز خونه به خونه بابل و فولاد جای دیگه مربیگری نکرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی