نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
پیش‌بازی آرسنال – منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آرسنال و منچستریونایتد در حساس‌ترین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه امارات شهر لندن، نبردی دیگر بین غول‌های لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد. آرسنال و منچستریونایتد در دیداری حساس از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

آرسنال؛ این فصل هم مدعی باش

۲ برد و یک تساوی، شروع بدی برای یک تیم مدعی قهرمانی نیست، ولی میکل آرتتا می‌داند که در مسیری که تا پایان فصل در پیش دارد از دست دادن امتیازات خانگی دردسرساز خواهد شد. مقابل فولام در خانه متوقف شدند و حالا مقابل منچستریونایتد می‌خواهند مثل فصول گذشته در امارات موفق باشند. آرسنال نسبت به فصل قبل تیم باکیفیت‌تر و کامل‌تری شده و امیدوارند این فصل هم مدعی قهرمانی باشند. و نکته مهم برای توپچی‌ها این است که تا در ۶ بازی آتی ۴ بازی با تیم‌های بیگ‌سیکس دارند و روزهای سرنوشت‌سازی در پیش خواهد بود. امروز با منچستریونایتد مصاف خواهند داد و سپس نبرد با تاتنهام، منچسترسیتی و چلسی تا ۲۱ اکتبر در تقویم‌شان قرار گرفته است.

منچستریونایتد؛ در انتظار تماشای تیم متحول‌شده اریک

یک دهه‌ای می‌شود که در باشگاه منچستریونایتد برای بازگشت شیاطین‌سرخ به روزهای خوش با فرگی آزمون و خطا می‌کنند. حالا که شاید در آینده نزدیک مالکیت باشگاه هم تغییر کند، اریک تن‌هاخ وظیفه سنگینی برای بالاتر بردن تیمش دارد. فصل قبل سوم شدند و یک قهرمانی در جام‌اتحادیه بردند که امید را نزد هواداران آورد. حالا منچستریونایتد در فصل جدید از ۳ بازی ۲ برد و یک باخت داشته و آنقدر که تصور می‌شود خوب شروع نکرده. نکته منفی این که تنها باخت‌شان مقابل یکی از تیم‌های بیگ‌سیکس یعنی تاتنهام بوده است. با این حال بعد از بازی بزرگ امروز مقابل آرسنال، منچستریونایتد تا آخر اکتبر با تیم‌های بزرگ مصاف نخواهد داشت و آن زمان گذرشان به منچسترسیتی می‌افتد. آیا سرانجام اریک تن‌هاخ تیم محبوب شمال‌غرب انگلیس را متحول خواهد کرد؟

آخرین بازی
ژانویه ۲۰۲۳ در آخرین نبرد رسمی دو تیم که در لیگ برتر انگلیس برگزار شد، آرسنال با نتیجه ۳-۲ در ورزشگاه امارات از سد منچستریونایتد گذشت. انکتیا در آن دیدار دبل کرد و ساکا دیگر گل توپچی‌ها را زد. رشفورد و مارتینس هم گل‌های شیاطین‌سرخ را به ثمر رساندند.

آمار بازی
۲۳۹) از سال ۱۸۹۴ تا امروز، تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد در ۲۳۹ بازی به مصاف هم رفته‌اند که توپچی‌ها ۸۷ برد و شیاطین‌سرخ ۹۹ برد کسب کرده‌اند و ۵۳ بازی هم مساوی شده است.
۶۲) در تاریخ لیگ برتر انگلیس ۶۲ مرتبه دو تیم لندنی و منچستری به مصاف هم رفته‌اند که آرسنال ۱۸ برد و منچستریونایتد ۲۶ برد داشته‌اند و ۱۸ بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته است.
۴) در ۴ بازی آخر لیگ برتری بین این دو تیم، هرکدام ۲ بازی را برده و تیم برنده که تیم میزبان بوده، ۳ گل به تیم بازنده زده است.
۶) در ۸ دیدار آخر لیگ برتری دو تیم در ورزشگاه امارات، آرسنال ۶ بازی را برده، فقط یک بازی را باخته و در یک بازی دیگر هم به تساوی رسیده است.
۰) آرسنال در کنار منچسترسیتی، وستهام، تاتنهام، لیورپول و برنتفورد تیم‌هایی هستند که در ۳ هفته نخست لیگ برتر انگلیس شکست نخورده‌اند.
۳۰) این سی‌امین بازی بین آرسنال و منچستریونایتد در روز یک‌شنبه خواهد بود. فقط دیدار چلسی مقابل لیورپول (۳۳ مرتبه) و لیورپول مقابل منچستریونایتد (۳۲ مرتبه) بیش از نبرد توپچی‌ها و شیاطین‌سرخ در روز آخر هفته برگزار شده است.

مصدومان و محرومان
یورین تیمبر بدشانس در ابتدای حضور در آرسنال مصدوم شده و چند ماهی دور از میادین خواهد بود. محمد الننی هافبک مصری هم همچنان مصدوم است. ادی انکتیا هم احتمالاً به‌دلیل آسیب‌دیدگی‌اش به این بازی نخواهد رسید. لیست مصدومان منچستریونایتد بلندبالاست. راسموس هویلون، تایرل مالاسیا، آماد دیالو، کوبی ماینو، تام هیتون، میسون مانت، لوک شاو و رافائل واران هیچ‌کدام به نبرد لندن نخواهند رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم
آرسنال:
رمزدیل، پارتی، وایت، سالیبا، تومیاسو، رایس، اودگارد، هاورتس، ساکا، مارتینلی و ژسوس
منچستریونایتد: اونانا، وان‌بیساکا، لیندلوف، مارتینس، دالو، اریکسن، کاسمیرو، آنتونی، فرناندش، رشفورد و مارسیال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی