نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
نگاهی به بازسازی ۵۰۰میلیون پوندی سانتیاگو برنابئو/ این ورزشگاه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند +ویدیو
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانه رئال مادرید در حال بازسازی است و ویدئویی از نمای جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در رسانه‌های اجتماعی باشگاه به اشتراک گذاشته شد.

رئال مادرید کار بازسازی سانتیاگو برنابئو را با تصاویر خیره‌کننده درون‌ها در رسانه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد بازسازی جاه‌طلبانه خانه معروفشان، که به سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد، ۵۷۵ میلیون یورو (۴۹۴ میلیون پوند) هزینه دارد و برای آوردن ورزشگاه نمادین به عصر مدرن طراحی شده است.

اگرچه روند بازسازی با تأخیر مواجه شد، اما این ورزشگاه برای اولین بار در اولین بازی خانگی سپیدپوش‌ها در این فصل، سقف و زمین جدید خود را در جریان پیروزی ۲-۱ مقابل ختافه در روز شنبه نشان داد. رئال مادرید قبل از بازی، ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نمای داخلی و بیرونی ورزشگاه را نشان می‌داد. ویژگی‌های قابل توجه نشان داده شده عبارتند از: سقف جدید، تراس سرتاسری دور استادیوم در بالاترین طبقه و زمین جدید. همچنین معماری شگفت‌انگیز این استادیوم در ویدئو مشخص است.

در ابتدا مهلت پایان پروژه را در سال ۲۰۲۲ تخمین زده بودند اما به تابستان امسال کشیده شد. سال گذشته، مادرید قراردادی با Legends and Sixth Street امضا کرد و بهره‌برداری از ورزشگاه را به مدت ۲۰ سال به این شرکت واگذار کرد و معامله ۳۰۹ میلیون پوندی انجام داد.

در ماه جولای گزارش شد که این کار در سپتامبر یا اکتبر سال جاری به پایان خواهد رسید و افتتاحیه رسمی در تعطیلات زمستانی در ماه دسامبر انجام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    کپی برداری از روی دست ورزشگاه آزادی
  • با استقلال مهربان باشید IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    یادمه چندین سال پیش وضعیت مالی رئال کاملا بهم ریخته و ورشکسته کامل بود بطوریکه میخواستن برای پرداخت طلبهاشون و امورات جاری شون این ورزشگاه رو بفروشن حالا ببینید چه برنامه درست و روشنی داشتن و چه درآمد خوبی کسب کردن که الان نزدیک ۵۰۰ میلیون پوند خرج بازسازی این ورزشگاه کردن درحالیکه در اسپانیا نه نفت هست نه گاز و منابع زمینی و طبیعی از هر رقم و نه اینکه تیمهاشون دولتی هستن اما دولت و کمک شهرداری ها و بخش خصوصی آنچنان براشون منافع مردم و فوتبال مهم هست که با همکاری هم از پس مشکلات اینطوری بر میان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی