نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
۰ |
۱
عکس| واکنش قابل‌تامل نسبت به لیست جدید تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعلام اسامی نفرات دعوت‌شده به تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی حرف و حدیث‌های بسیاری را به همراه داشته است.

با توجه به پایان مسابقات لیگ برتر ایران در هفته چهارم، کادرفنی تیم ملی فهرست موردنظر بازیکنان را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تا به این ترتیب لیست جدید امیر قلعه‌نویی مورد قضاوت رسانه‌ها و مخاطبین قرار بگیرد.

لیست تیم ملی برای فیفادی پیش رو حرف و حدیث‌های فروانی را به همراه داشته و منتقدان و موافقان این لیست نظرات خود را به طرق مختلف بیان کرده‌اند.

غیبت چندستاره و دعوت شدن بازیکنانی‌که روزهای فوتبالی خوبی را پشت سر نگذاشته بودند باعث شد تا این اقدام قلعه‌نویی به سوژه اصلی روزهای اخیر رسانه‌های ورزشی تبدیل شود. به همین بهانه خبرورزشی از مخاطبان خود خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی، لیست جدید تیم ملی را ارزیابی کنند.

تا این لحظه و پس از ثبت قریب به ۳۰هزار رای، نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد اهالی فوتبال چندان دلِ خوشی از لیست اعلام‌شده از سوی قلعه‌نویی ندارند چرا که ۳۷ درصد شرکت‌کنندگان لیستِ جدید سرمربی تیم ملی را ضعیف دانسته و کم‌تر از ۲۲ درصد آن را خوب ارزیابی کرده‌اند.

ناگفته نماند تا لحظه انتشار این خبر، بیش از ۴۰ درصد رأی‌دهندگان نظرسنجی خبرورزشی لیست تیم ملی را متوسط دانسته‌اند که با تجمیع این رأی با آرای موافق و مخالف، در بهترین حالت می‌توان سلیقه امیر قلعه‌نویی را از دید مخاطبین کمی بهتر از غیرقابل‌قبول تفسیر کرد.

عکس| نارضایتی گسترده از لیست جدید تیم ملی/ قلعه‌نویی فوتبالی‌ها را نگران کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی