نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پشت پرده خط خوردن بازیکنان استقلال از تیم ملی/ پاسپورتش را هم تحویل داد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی برای فیفا دی پیش رو بود اما امیر قلعه نویی در نهایت میلاد محمدی و احسان حاج صفی را در این پست به تیم ملی دعوت کرد.

در حالی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را از دست داد، پیش بینی می شد برای این اردو به طور حتم یکی از بازیکنان دعوت شده ابوالفضل جلالی باشد اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت در آخرین لحظه این بازیکن را خط بزند و به همان دعوت از میلاد محمدی و احسان حاج صفی اکتفا کرد.

سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی از نزدیک نظاره گر دیدار استقلال در برابر استقلال خوزستان بود و در جریان بازی وقتی دید ابوالفضل جلالی چند بار پشت خورد و موجب نفوذ وینگر راست تیم میهمان شد به امیر قلعه نویی گزارش داد و موجب خط خوردن این بازیکن شد.

این در حالی بود که ابوالفضل جلالی برای گرفتن ویزای بلغارستان اقدام کرده بود. ابوالفضل جلالی در بازی با صنعت نفت و سپاهان نمایش خوبی در خط دفاعی استقلال داشت اما در بازی با استقلال خوزستان که مربی تیم ملی در استادیوم حاضر بود، نمایش خوبی نداشت و در نهایت خط خورد. او در جریان این بازی هم چنین از سوی جواد نکونام تعویض شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج کبیر IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    یعنی حاج صفی عصا به دست از جلالی بهتره؟عجب.بعضی از بازیکنان با دلالی و مافیای مهدی تاج به تیم ملی میرسند.
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    امیر خوب داره واسه لنگیا شیرین کاری می کنه
  • مجتبی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    جلالی خط خورد تا حاج صفی که چند سال هافبک دفاعی بازی میکنه بره دفاع چپ و جا واسه میلاد سرلک باز بشه و از قانونی که فقط برای لنگیا هست معاف بشه.سیاوش یزدانی که تیم ملی بود چطور معاف نشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی