با مسی قهرمان را هم به زانو درآورید!/ لئو و یارانش کالیفرنیا را فتح کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لس‌آنجلس اف‌سی قهرمان فصل قبل لیگ MLS آمریکا هم نتوانست مقابل اینترمیامی با لیونل مسی مقاومت کند.

در دیداری از رقابت‌های لیگ MLS آمریکا، اینترمیامی در ورزشگاه BMO به مصاف لس‌آنجلس اف‌سی رفت و در پایان با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.

در دیدار مقابل قهرمان فصل قبل لیگ MLS، لیونل مسی باز هم برای صورتی‌ها درخشید و پاس‌گل‌های دوم و سوم تیمش را ارسال کرد. گل اول را فاکوندو فاریاس در دقیقه ۱۴ زد. دومین گل در دقیقه ۵۱ توسط جوردی آلبا به ثمر رسید. تیرخلاص را هم لئوناردو کامپانا در دقیقه ۸۳ وارد کرد. لس‌آنجلسی‌ها در دقیقه ۹۰ با ضربه سر رایان هولینگسهد یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

با این برد، اینترمیامی ۲۵ امتیازی شد و همچنان چهاردهم است. با توجه به امتیازهای زیادی که اینترمیامی در دوران پیش از حضور لیونل مسی از دست داده بود، این تیم امیدی به حضور در پلی‌آف نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    از نظر فوتبالی ، کاملا امکان رسیدن اینترمیامی به پلی آف وجود داره ، نه فقط روی کاغذ ، واقعا شانس زیادی داره ، البته خودش باید نتایج عالی بگیریه ، 8-9 امتیاز از منطقه صعود به پلی آف فاصله داره و 9 بازی باقیمانده است و جبران امتیاز شدنی است ، ضمن اینکه 2 بازی کمتر نسبت به آنها دارد
  • ذبیح الله سادات IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    رسیدن به پلی آف ۱۰۰ در صد با میسی امکان پذیر است چون تیم های دیگر تا پلی آف هر کدام شان ۲ و یا ۳ بازی بیشتر از میامی دارند و و میامی بازیهای خود را میبرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی