نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
در حاشیه حضور لیونل مسی در کالیفرنیا/ چرا شاهزاده هری و بروکلین بکام در ورزشگاه به هم بی‌توجهی کردند؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بروکلین بکام و شاهزاده هری در مسابقه لس‌آنجلس اف‌سی و اینترمیامی با یکدیگر روبرو شدند اما بلافاصله از هم رو برگرداندند و دور شدند.

لیونل مسی در مسابقه بین لس‌آنجلس اف‌سی و اینترمیامی افراد مشهور زیادی را در ورزشگاه جمع کرد، از جمله شاهزاده هری و بروکلین بکام که در حالی که با هم چشم در چشم شدند به هم بی‌توجهی می‌کردند.

بسیاری از سلبریتی‌ها برای دیدن قهرمان جام‌جهانی به ورزشگاه آمده بودند، و شاهزاده هری علیرغم اینکه زمانی با خانواده بکام بسیار صمیمی بود، دور از آنها در جایگاهش نشست و از تماشای بازی لذت برد. این موضوع زمانی آشکار شد که هری در لحظه ورود به ورزشگاه با بروکلین و همسرش نیکولا پلتز رودررو شد اما به سادگی از کنار آنها عبور کرد و به شایعات مربوط به بد بودن رابطه این دو خانواده دامن زد.

رابطه بین بکام‌ها و شاهزاده هری تا چند هفته پیش خیلی خوب بود، اما شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوید و ویکتوریا بکام متهم به افشای اطلاعات در مورد مشکلات زناشویی ادعایی بین هری و مگان به مطبوعات انگلیسی هستند. نشریه «میل» در اواخر جولای فاش کرد که بکام طی یک تماس تلفنی با هری به شدت عصبانی شده و تصمیم گرفته به این دوستی پایان دهد.

در شب مهم بازی اینترمیامی و لس‌آنجلس اف‌سی انتظار می‌رفت دیوید بکام مانند همیشه به همراه همسرش در ورزشگاه حاضر باشد اما مالک اینترمیامی برای تماشای این بازی حضور نیافت. در عوض افراد مشهور زیادی از جمله سلنا گومز، لئوناردو دی‌کاپریو، اوون ویلسون و ویل فرل در سکوها دیده شدند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی