نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
حرکت باورنکردنی اسطوره رئال‌مادرید/ دست رد به حقوق ۲۰ برابری سعودی‌ها برای بازگشت به تیم سابق
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو راموس برای بازگشت افسانه‌ای به سویا با دستمزدی به اندازه ۹۰ درصد کمتر از پیشنهادات دیگر کنار خواهد آمد.

سرخیو راموس ۱۸ سال پس از ترک سویا به مقصد رئال‌مادرید، به این باشگاه بازگشت.

راموس ۳۷ ساله در زمان حضور در رئال مادرید با هواداران سویا درگیری‌های زیادی داشت و حتی یک بار در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان در مقابل توهین‌ها و اشیایی که به سمت او پرتاب می‌شد، بازی کرد که منجر به محرومیت هواداران در ورزشگاه سویا شد. با این حال راموس گفته بود که بازگشت به سویا را به این هواداران بدهکار است، و میلیون‌ها یورو از دستمزدهای خود را به خاطر بازگشت کاهش داد.

به گفته موندو دپورتیوو، اگر راموس پیشنهاد گالاتاسرای را می‌پذیرفت، امسال ۱۱ میلیون یورو درآمد داشت. اگر او پیشنهاد الاتحاد عربستان سعودی را می‌پذیرفت، ۲۰ میلیون یورو در هر فصل به ثروت او اضافه می‌شد. در سویا، او کمی بیش از ۲ میلیون یورو در هر فصل درآمد خواهد داشت که ۹۰ درصد کمتر از درآمد او در خاورمیانه است.

بازگشت راموس داستانی جذاب را هم در داخل و هم در خارج از زمین ایجاد می‌کند. هنوز مشخص نیست که او چگونه مورد استقبال هواداران سویا قرار خواهد گرفت یا اینکه آیا به خاطر برخی از بدی‌های قبلی که مرتکب شده بخشیده خواهد شد یا خیر. به همان اندازه در زمین، راموس بلافاصله با ترکیب خوسه لوئیس مندیلیبار جور در نخواهد آمد و باید با شش گزینه دیگر در خط دفاع مرکزی رقابت کند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی