نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
عکس| سوژه جالب در فرودگاه؛ این بازیکن عربستانی همیشه با لیونل مسی سفر می‌کند!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعود عبدالحمید عکسی خاطره‌انگیز از فوتبالیست آرژانتینی دارد که به چمدانش چسبانده است.

لیونل مسی همیشه با سعود عبدالحمید سفر می‌کند، چرا که فوتبالیست الهلال عکسی از لحظه خاطره‌انگیزی که با اسطوره آرژانتینی داشت را در چمدان خود حمل می‌کند. این عکس زمانی گرفته شد که مسی در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بازیکن تیم ملی عربستان سعودی برای بلند شدن از روی زمین چمن کمک می‌کند.

آرژانتین در آن دیدار با نتیجه ۲-۱ از عربستان شکست می‌خورد و این تنها شکست آنها در این تورنمنت و یک روز تاریخی برای ملت خاورمیانه بود، زیرا آنها یکی از بزرگترین شکست‌های تاریخ فوتبال را رقم زدند و به ۳۶ بازی بدون شکست آرژانتین پایان دادند. اگرچه عربستان سعودی بعد از شکست مقابل لهستان و مکزیک در مرحله گروهی تسلیم شد، اما این لحظه‌ای پرافتخار برای آنها بود که قهرمان جام جهانی را شکست دادند.

عبدالحمید تصمیم گرفت با انتخاب لحظه‌ای که بهترین بازیکن جهان به او کمک کرد تا از زمین بلند شود، پیروزی شیرین در قطر را همواره به یاد داشته باشد، و این عکس بعداً در رسانه‌های اجتماعی وایرال شد.

مسی پس از دادن دو پاس گل در آخرین بازی خود برای اینترمیامی به آرژانتین باز می‌گردد تا به کشورش در دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای‌جنوبی مقابل اکوادور و بولیوی کمک کند. آرژانتین به دنبال دفاع از چهارمین جام جهانی خود است و از سال ۱۹۷۰ تاکنون توانسته برای هر تورنمنت واجد شرایط شود.

مسی پس از ۱۲ سپتامبر به باشگاه جدید خود بازخواهد گشت و دیدارهای آنها مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی و آتلانتا یونایتد را از دست خواهد داد.

لیونل مسی و سعود عبدالحمید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی