نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شکست دوباره پرسپولیس در خرید مهاجم خارجی/ گزینه یحیی به جی‌لیگ پیوست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادمیلسون براگا که نامش به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شده بود، به مچیدا زلویا ژاپن پیوست.

این روزها گزینه‌های زیادی به کادرفنی پرسپولیس معرفی می‌شود و در این بین یکی از مهاجمان برزیلی که با عملکرد خوب در سوپرلیگ چین توجهات را به خود جلب کرده بود، مقصد جدیدش را برگزیده است. 

ادمیلسون براگا، مهاجم فصل گذشته ووهان، با عقد قرارداد رسمی به مچیدا زلویا پیوسته تا فصل جدید در لیگ ژاپن حضور داشته باشد.

البته جالب این است که تیم جدید او در جی لیگ ۲ حضور دارد و او از سطح اول چین به سطح دوم ژاپن رفته است. 

باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی است و امیدوار است تا شروع دوباره لیگ برتر بازیکن موردنظر را به خدمت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    تا آخر شهریور که بازی های پرسپولیس در آسیا شروع می شود زمانی نمانده. حتی اگر همین فردا هم یک مهاجم درجه ۱ اروپایی هم بیاورید، زمانی برای هماهنگی بین بازیکنان ندارید. نتیجه این بازی را از حالا به حسای تیم تا دندان مسلح عربستانی بگذارید. باید آل کثیر و عبدی را در پرسپولیس نگه می داشتید.
  • امیر IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    تا آخر شهریور که بازی های پرسپولیس در آسیا شروع می شود زمانی نمانده. حتی اگر همین فردا هم یک مهاجم درجه ۱ اروپایی هم بیاورید، زمانی برای هماهنگی بین بازیکنان ندارید. نتیجه بازی با النصر را از حالا به حساب این تیم تا دندان مسلح عربستانی بگذارید. باید آل کثیر و عبدی را در پرسپولیس نگه می داشتید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی