این ۷ ستاره لیگ برتری می‌توانند راهی عربستان سعودی شوند/ از محمد صلاح تا سنگربان مغضوب شیاطین سرخ
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پنجره نقل و انتقالات اروپا در حال حاضر بسته است، اما تعدادی از ستاره‌های لیگ برتری همچنان می‌توانند در چند روز آینده به عربستان سعودی نقل مکان کنند.

پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسته شده، اما برخی از بازیکنان همچنان می‌توانند نقل و انتقالات خود را تکمیل کنند. باشگاه‌های عربستان سعودی پس از صرف هزینه‌های هنگفت در طول تابستان، قصد ندارند که سرعت خود را کاهش دهند. آنها تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتر را هدف قرار دادند.

پنجره انتقالات عربستان سعودی در روز پنجشنبه ۷ سپتامبر بسته می‌شود، به این معنی که هنوز زمان زیادی برای انجام معاملات وجود دارد. اینجا نگاهی به بازیکنان فعلی لیگ برتری می‌اندازیم که می‌توانند در روزهای آینده معامله شوند:

مو صلاح

بزرگترین نام فعلی مهاجم مصری لیورپول است. الاتحاد قصد خود را برای امضای قرارداد با او کاملاً روشن کرده است. پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی قبلی آنها توسط قرمزها رد شد، و گزارش‌های اخیر می‌گویند که عرب‌ها می‌توانند مبلغ این پیشنهاد را به ۲۰۰ میلیون پوند برسانند. لیورپول برچسب «فروشی نیست» روی صلاح زده و یورگن کلوپ مرتباً تأکید می‌کند که قرمزها به این زودی‌ها تمایلی به از دست دادن صلاح ندارند. باید صبر کرد و دید که آیا این موضع همچنان با نزدیک‌تر شدن به پایان مهلت ثابت باقی می‌ماند یا خیر.

ابراهیما کوناته

ابراهیما کوناته، مدافع میانی فرانسوی نیز با انتقال به الاتحاد مرتبط شده زیرا آنها قصد دارند گزینه‌های دفاعی خود را تقویت کنند. او به عنوان جایگزین بالقوه هموطنش ژان کلر تودیبو در نظر گرفته شد. با توجه به اخباری که احتمالاً طرفداران لیورپول را خوشحال می‌کند، کوناته پیشنهاد عرب‌ها را رد کرد. اگر الاتحاد نتواند صلاح را به خدمت بگیرد هنوز می‌تواند به میز مذاکره بازگردد، اما لیورپول همچنان در مورد فروش متقاعد نشده است.

فیلیپه کوتینیو

در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا دو بازیکن فعلی لیورپول به عربستان سعودی نقل مکان خواهند کرد یا خیر، احتمال خروج یکی از بازیکنان قرمزپوش سابق بیشتر است. فیلیپه کوتینیو از زمانی که به استون‌ویلا پیوست، با انتقال به خاورمیانه ارتباط داشت. در حالی که انتقال به قطر محتمل‌تر است، باشگاه الاتفاق به مربیگری استیون جرارد در اوایل تابستان پس از جذب جردن هندرسون و جینی وینالدوم با جذب این بازیکن برزیلی مرتبط بود. او هنوز در این فصل در ترکیب اصلی استون‌ویلا قرار نگرفته، بنابراین به نظر می‌رسد که بدون در نظر گرفتن مقصد، انتقالی در راه است.

جیدون سانچو

مطمئناً هفته خوبی برای جیدون سانچو ستاره منچستریونایتد نبوده است و او گزینه انتقال به عربستان سعودی را دارد. وینگر انگلیسی مقابل آرسنال از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و تن‌هاخ مدعی شد که او در تمرینات بازی نکرد. سانچو با بیانیه‌ای انفجاری در شبکه‌های اجتماعی به این ادعاها پاسخ داد. ریو فردیناند، مدافع سابق شیاطین سرخ، معتقد است که انتقال به عربستان سعودی ممکن است تنها راه حل باشد. او گفت: «در حال حاضر فقط یک راه وجود دارد. در واقع دو راه. فقط یک پنجره باز است و آن هم پنجره عربستان است. یا نیمکت‌نشین هستی و شاید در ادامه فصل وارد ترکیب نشوی.»

توماس پارتی

پارتی، هافبک غنائی، در بیشتر تابستان با انتقال به عربستان سعودی مرتبط بوده است. او در ماه جولای مورد هدف الاهلی قرار گرفته بود. در آن زمان، میکل آرتتا تایید کرد که هافبک سابق اتلتیکومادرید قرار است در ورزشگاه امارات بماند. فروش در این مرحله بعید به نظر می‌رسد با توجه به اینکه توپچی‌ها نتوانستند گزینه‌های هافبک خود را در هفته‌های پایانی پنجره تقویت کنند. با این حال، در صورتی که آنها طی چند روز آینده پیشنهادی هنگفت برای پارتی دریافت کنند، این موضع ممکن است تغییر کند.

جسی لینگارد

اگرچه لینگارد از نظر فنی دیگر بازیکن لیگ برتری نیست، اما همچنان او را در این لیست قرار می‌دهیم. او پس از جدایی از ناتینگهام فارست در پایان فصل گذشته به صورت رایگان در دسترس است. این وینگر پیش از این با باشگاه سابقش وستهام تمرین می‌کرد اما موفق به عقد قرارداد نشد. او هنوز با انتقال به عربستان مرتبط نشده اما فاش کرده که آماده تغییر است. لینگارد گفت: «عربستان سعودی کارهای بزرگی انجام می‌دهد و در یکی دو سال آینده یکی از بهترین مقصدها خواهد شد. واقعا از اینکه نام‌های بزرگ به آنجا می‌روند تعجب نمی‌کنم. همانطور که گفتم آنها کارهای بزرگی انجام می‌دهند و من هم این را در نظر می‌گیرم.»

داوید دخئا

این بازیکن اسپانیایی پس از پایان قراردادش در اولدترافورد همچنان بدون باشگاه است. او برای انتقال به رئال مادرید آماده به نظر می‌رسید اما سپیدپوش‌ها به سراغ کپا آریسابالاگا از چلسی رفتند. النصر از جمله باشگاه‌هایی است که به او علاقه نشان داده و اگر به آنجا برود دوباره در کنار هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی