نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
۰ |
۱
کلوب| آن‌ها بنزما، نیمار و رونالدو دارند و ما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان، ظاهرا قرار است پای سوپراستارهای فوتبال جهان به ایران باز شود و تیم های ما، طعم میزبانی از رقبای دیرین با ستارگان آنچنانی‌شان را بزودی بچشند.

این واقعیت تلخی است که امکانات و زیرساخت‌های مدرن را نداریم تا به رخ این مهمانان بکشیم و ایضا اینهم درست که حتی سیستم VAR هم حالا حالاها در کار نیست، البته این که چمن‌های خیلی مناسب هم در بساط نیست را به آن بیافزایید اما با همه این نقایص، اگر همه چیز طبق خواست ما پیش برود و این چهره‌های سرشناس فوتبال جهان به ایران بیایند، شور و نشاط فوتبالی را بین هواداران مان بعد از مدتها ایجاد می‌کنند.

واقعاً در این شرایط و دور بودن علاقه مندان از استادیوم‌ها، لزوم این شور و حال کم نظیر و شاید هم تکرار نشدنی برای جامعه فوتبال و تماشاگران مان حس می‌شود.

به کمبودها همیشه اشاره شده اما کمی هم از نیمه‌های پر لیوان بگوییم؛ نیمه‌هایی که  میتواند کمی تسلی بخش دل پر درد فوتبال ایرانی باشد.

امیدواریم در کنار مسائل فوتبالی، طوری طعم خوش غذاهای سنتی لذیذمان زیر زبان چهره‌های ورزشی مسافر ایران بماند که به قول معروف نمک گیرمان شوند تا بیشتر همان خاطرات خوش را در گوشه ذهن جای دهند. جذابیت‌های توریستی ایران و مکان‌های خاصی که به چشم می‌بینند، در یادشان بماند و با خودشان سوغاتی‌های جذابی از ایران ببرند.

از همه این‌ها مهمتر ، روز موعود و مسابقات نمایندگان ایرانی مان است که انتظار میرود چنان نمایش دیدنی و آبرومندانه ای را ارائه کنند و حتی به نتایج مطلوبی دست یابند تا این نمایشها هم از ذهن این چهره‌ها پاک نشود.

واقعیت ماجرا این است؛ همانطوری که  چشمان تیزبین این ابر ستاره‌ها نکات مثبت را رصد میکند و در ذهن می‌سپارند قطعاً شرایط نیمه حرفه‌ای و یا بعضاً آماتور گونه فوتبالمان را هم ثبت و ضبط می‌کنند.

متاسفانه، نقایص فعلی ناخوشایند است و جای تامل هم دارد ولی ای کاش ورود این ستارگان به ایران سبب خیر شود و آقایان تلنگری جانانه بخورند و کمر همت به رفع معضلات و کمبودها ببندند تا برای سفرهای احتمالی بعدی، تصویری جدید و ایده آل را مقابل دیدگان فوتبالدوستان دنیا نمایان کنیم.

وحیدرضا عبدی نژاد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی