نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ویدئوی ویرال‌شده در فضای مجازی؛ حالا این دستیار شد بهترین!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در بازی دوستانه در برابر بلغارستان بود.

ساعاتی پیش از رویارویی ایران در برابر بلغارستان ویدئوی جالبی از حماسه سازی مبلورن در فضای مجازی وایرال شد. در این ویدئو که صدای خداداد عزیزی روی تصویرش در کنار سعید الهویی منتشر شده است؛ خداداد از امیر قلعه نویی به خاطر انتخاب سعید الهویی به عنوان دستیار اول انتقاد می‌کند و می‌گوید: سعید الهویی کجای این فوتبال بوده است که می‌شود دستیار اول سرمربی تیم ملی و من از شخص امیر قلعه نویی گله دارم.

حالا اما خداداد عزیزی در کنار سعید الهویی ایستاده است و بدون شک دیگر گلایه ای از امیر قلعه نویی ندارد، به این خاطر که او اکنون یکی از  اعضای کادر فنی تیم ملی است و اگر قرار به نقد کادر فنی تیم ملی باشد، حتی شاید از سعید الهویی تعریف کند.

این ویدئو در فضای مجازی وایرال شده است و خیلی‌ها می‌گویند اگر خداداد از امیر قلعه نویی انتقاد نمی‌کرد اکنون جزیی از کادر فنی تیم ملی نبود!  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا BR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    کلا در اینها گرفتن پست و مقامه. وقتی بهشون بدن خودبخود همه جی گل و بلبل میشه. شما به مایلی کهن هم الان مقام بده ببین اگه دیگه از کسی یا چیزی حرفی به میون آورد.
    • احمدرضا IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      دوست گرامی،به مایلی کهن در زمان احمدی نژاد،پست وزیر ورزش و بعدا معاونت را دادند قبول نکرد،مایلی کهن دارای مدرک کارشناسی ارشد میباشد که مدرک لیسانس ش را قبل انقلاب گرفت،دوست انزلی چی م می‌گفت:،ایشان الان در انزلی زندگی میکند و پیگیر کارهای عمومی مردم در شهر انزلی و منشا اعمال خیر هست،بازسازی استادیوم قایقران و اسفالت کردن خیابانهای نواحی جدید بندر انزلی حاصل تلاش شبانه روزی حاجی مایلی میباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی