نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حرف‌های عجیب نیمار درباره لیگ فرانسه؛ لیگ حرفه‌ای عربستان ممکن است بهتر باشد!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن برزیلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی از پاری‌سن‌ژرمن راهی الهلال شد.

لیگ ۱ مدت‌هاست که مورد تمسخر قرار می‌گیرد و بسیاری به دلیل کیفیت پایین بازی در مقایسه با سایر لیگ‌های برتر اروپا، آن را «لیگ کشاورزان» می‌نامند. لیگ فرانسه تلاش کرده تا برند خود را دوباره پیکربندی کند تا به عنوان یک لیگ برتر در نظر گرفته شود ولی جلوی انتقادهای زیادی که از آنها می‌شود را نتوانستند بگیرند.

نیمار در حالی که در تیم ملی برزیل حضور داشت روز پنچشنبه در کنفرانس مطبوعاتی به سوالی در مورد تفاوت کیفیت لیگ ۱ و لیگ حرفه‌ای عربستان پاسخ داد. او گفت: «من به شما اطمینان می‌دهم که فوتبال همان است. توپ گرد است، گل زده می‌شود. و با وجود چنین نام‌هایی در لیگ امروز عربستان، شاید این لیگ بهتر از لیگ فرانسه باشد.»

باید گفت که نیمار در کل از دوران حضورش در فرانسه لذت نبرد. او شش فصل را در پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد اما در اکثر آن فصل‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. او موفق بود اما دستاوردهایش برای طرفداران سرسخت پاری‌سن‌ژرمن کافی نبود. او به تازگی گفته بود که در دوران حضورش در فرانسه به ویژه در دو سال گذشته با دوستش لیونل مسی در جهنم زندگی کرده است. مسی هم گفته بود که او و خانواده‌اش در زمان حضورشان در پاریس خوشحال نبودند.

اگرچه اظهارات نیمار ممکن است کمی جانبدارانه باشد، اما از تعداد پرشمار استعدادهایی که در چند پنجره نقل و انتقالات اخیر به عربستان رفته‌اند نمی‌توان به سادگی عبور کرد. کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته، نیمار و سایر فوق‌ستاره‌های جهانی این انتقال را انجام دادند. تعجب‌آور نیست اگر سطح عمومی لیگ عربستان رقیب لیگ ۱ باشد، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا به آنجا برسند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی