نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
ناگفته‌ای از بمب نقل‌وانتقالاتی که خنثی شد؛ ماجرای مکالمه‌ای مهم در شب جلسه محرمانه/ اگر بیرانوند استقلالی می‌شد رفیقش مجانی با آبی‌ها می‌بست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در خانواده فوتبال همه از رابطه صمیمانه بین علیرضا بیرانوند و مهدی قایدی خبر دارند، دو ستاره محبوب استقلال و پرسپولیس رفقای صمیمی هم هستند.

علیرضا بیرانوند بمب فصل نقل و انتقالات بود. ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که نقش بسیار زیادی در قهرمانی سه‌گانه این تیم داشت، برای دریافت طلب‌هایش نوتیس داد و بعد هم یک روز صبح رفت و قراردادش را فسخ کرد!

بلافاصله خبر حضور بیرانوند در استقلال و قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی او فضای فوتبال را پر کرد و خیلی زود به فضای جامعه رسید.  پای مدیران ارشد کشوری به میان آمد و کارشناسان و منتقدانی از حوزه‌های دیگر که نسبت به این گونه نقل و انتقالات هشدار می‌دادند. خلاصه قیامتی بود آن دو سه روز!

البته که این اتفاق نیفتاد و بیرانوند نه سر تمرین استقلال رفت و نه با هیچ کدام از مدیران یا مربیان این تیم دیده شد. او قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد، حجت کریمی که در آن زمان مدیرعامل استقلال بود، رفت و فقط جواد نکونام مانده که در آن روزها تایید کرد با بیرانوند صحبت کرده است. حجت کریمی دیر یا زود در مورد خاطرات آن روزها صحبت خواهد کرد اما شاید بد نباشد از یک اتفاق پنهان مانده در آن روزها مطلع شوید!

در یکی از جلساتی که در آن شب‌های پرتلاطم بین علیرضا بیرانوند و وکیلش با مدیرعامل استقلال و کسی که واسطه این انتقال بود در حال برگزاری بود، مهدی قایدی ستاره استقلال (که هنوز مشخص نشده بود باید به امارات برگردد یا در استقلال می‌ماند) در سفر خانوادگی در دبی بود که برای انجام کاری به مدیر عامل تیمش زنگ می‌زند. وقتی بیرانوند متوجه تماس قایدی می‌شود می‌گوید: «گوشی را به من بدهید تا با او صحبت کنم!»

 طبعاً این ملاقات محرمانه بوده و کسی نمی‌خواسته نفر دیگری از آن مطلع شود اما بیرانوند می‌گوید: «من همه چیز را به مهدی گفته‌ام و او خبر دارد!»

پس از خوش و بش دو ستاره ملی‌پوش استقلال و پرسپولیس و شوخی‌های بامزه آنها پای تلفن، قایدی می‌گوید: «اگر قرارداد بیرانوند را ببندید و او به استقلال بیاید حاضرم مجانی یک سال برای استقلال بازی کنم!»

همه می‌دانند دوستی صمیمانه بین بیرانوند و قایدی در چه حد است و این دو در اردوهای تیم ملی همیشه با همند. آنها در طول روز بارها با هم صحبت می‌کنند و به همین دلیل حرف مهدی قایدی صرفاً یک تعارف ساده نبود. آقای گل استقلال خوب می‌دانست اگر آقای کلین شیت هم تیمی او باشد شانس موفقیتش چقدر بالا می‌رود.

و البته که اگر او در استقلال می‌ماند، رایگان هم بازی نمی‌کرد ولی قایدی بیشتر  از سایر استقلالی‌ها دوست داشت بیرانوند به این تیم برود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • محمد صادق🚩 IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    اگه ، اگه، اگه،،، شما هم تو خیالاتت زندگی می کنی
    • رضایاک اصلی۳ IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      اتفاقا بیرو فقط میخواست کیسه را سر جاش بنشونه
    • رضا IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      قربانزاده لنگی اگر نبود لنگیها باید الان حسرت بیرانوند میخوردند
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .......
  • احمدرضا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    چقدر ضایع شدند استقلالی ها،کاری که بیرو با استقلال کرد،اسکندر با تخت جمشید نکرد
    • چیطوری بیرو ؟ IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      یه کاری با بیرو کردیم که دیگه دروازه بان نمیشه ، این فصل سلطان گل خورهای لیگ میشه خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • محمد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      اتفاقا بیرو یک بار دیگه به لنگیا ثابت کرد که فقط و فقط عشقش پوله نه چیز دیگه
    • احمدرضا IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      هر سال کیسه کش ها اول فصل کری میخوانند ولی اخر فصل ما همه جامها را درو میکنیم،خوبه که هستید!! باعث خنده و شادی هستید،شما فعلا یه اسپانسر برای تیم تان بگیرد هیچکه حاضر نمیشه تبلیغ تان کند،به گفته مدیر فعلی و سابق ،۱۰۰ درصد زیان ده هستید😂😂
  • فرامرز IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    مهدی قائدی بازیکن شباب الاهلی امارات بود و درست است که به خاطر حاشیه هایی که باعث شده بود تداوم حضورش با این تیم به دلیل تاکید مربی وقت این باشگاه یعنی مهدی علی امکان پذیر نباشد اما بالاخره باشگاه برای او هزینه کرده بود و دشمن پولش که نبود و این باشگاه هم از بابت انتقال او می خواست درآمد زایی بکند اختیار مهدی هم دست خودش نبود که بتواند هر جایی که می خواهد بازی بکند . درباره‌ی یک فصل پول نگرفتن هم این مورد درباره‌ی بازیکنان امروز امکان ناپذیر و چیزی در حد شوخی است
  • هادی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    ... آدم دروغگو
  • کیسه تیم ورشکسته ودرآستانه انحلال IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    زرشک.......
  • ایمون زاید US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    خوب معلوم شد که بیرانوند به مهدی قائدی گفته که همشون سرکار هستن و پرسپولیس رو با دنیا عوض نمیکنه🤣😃🤣😂
    • محمد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      متاسفانه اونا دارن حالشو میبرن و خودمون داریم حریس تر و پررو ترشون میکنیم مطمئن باش اگه مبلغ قراردادش با لنگ یک ریال کمتر از استقلال بود الان داشت تو دروازه استقلال دلقک بازی در می آورد مثل سری قبل که لنگ رو ول کرد رفت و دست از پا درازتر برگشت عشق به تیم رو فقط و فقط باید از شیربچه های تاج یاد بگیرن که هنوز پول پارسالشون رو هم نگرفتن و مثل مرد بازی میکنن
  • کیان‌ IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    این نوع داستانها فقط بدرد بچه ها میخورند !!! بیرانوند میخواستند از راهی به طلبهای آپشنی خودش از باشگاه پرسپولیس برسند خوب مدیران کیسه هم‌ غیر قانونی و غیر حرفه ای یک روز قبل از فسخ قرارداد بیرانوند در فدراسیون با وی مذاکره کرده بودند که غیرقانونی بود و اگر مدیران بالایی فوتبال اجازه میدادند حتی پرسپولیس راحت می توانستند مدیران کم تجربه این کیسه را هم عنوان اغواء کننده بازیکن شکایت و از پنجره نقل و انتقلاتی هم محروم کنند !!!!
  • Mehdi6666 IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    بدبختی هیچکی ام کیسه روگردن نمیگیره دیگه
  • پارسا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    علیرضا بیرانوند تو که از خودت لایی میخوری چرا رفتی تو دروازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی