نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان را دوست نداشتیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان مورد ارزیابی هواداران قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل بلغارستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. سایت خبر ورزشی نیز باتوجه به نتیجه این دیدار در یک نظرسنجی به عملکرد تیم ملی پرداخته است.

سوال این نظرسنجی به این شکل مطرح شده که (ارزیابی شما از عملکرد تیم ملی مقابل بلغارستان؟)

 ۴ گزینه برای پاسخ به این سوال در نظر گرفته شده (عالی - قابل قبول - متوسط - ضعیف).

۲۹۶۴۵ نفر تا این لحظه در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۳٬۶ درصد - گزینه عالی - ۲۵٬۳ درصد گزینه قابل قبول - ۳۱٬۷ درصد گزینه متوسط و ۲۹٬۴ گزینه ضعیف را انتخاب کرده‌اند.

باتوجه به آرای این نظرسنجی که هنوز ادامه دارد ارزیابی مخاطبان از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان تا این لحظه متوسط بوده‌ است.

نکته جالب در این نظرسنجی آرای بالای گزینه ضعیف است که فاصله زیادی با گزینه متوسط ندارد باید دید مخاطبان در ادامه چه گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنند.

برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به بالای صفحه سایت خبر ورزشی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان را دوست نداشتیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس ۴۴۴۴ IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    زیاد سخت نگیرین لنگیا از اینکه تیم ملی بازی رو برده ناراحتن خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • رضا BR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    البته نیمه ی اول خوب بود تیم. ولی بخاطر همون سن بالای تیم نیمه ی دوم تیم افت کرد. من فکر میکنم جلوی تیم های سرعتی و قدرتی با این تیم کم بیاریم.
  • بهرام IT ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    نیمه اول خیلی خوب اما نیمه دوم تعویضهای خراب و بی دلیل تیم ملی را به شکل تیمهای لیگ خلیج فارس تغییر داد،نیمه دوم انگار که یه تیم لیگ برتری بودیم نه تیم ملی.کریمی و مقانلو و دانشگر و اینها به درد لیگ داخلی ایران میخورند نه به درد تیم ملی.نیمه اول عالی بود اما دو سه تا تغییر میخواست یکی نورالهی که باید چشمی یا ترابی بجای نورالهی بازی میکردند،یکی دیگه پور علی گنجی(ول معطل)باید کنعانی بجای پورعلی باشد و یکی هم رضاییان که خیلی سنگین و سن و سال بالا هست که باید بازیکنی دیگه جایگزین بشود.نیمه دوم هم که افتضاح و اگر با اون ترکیب نیمه دوم به مصاف ژاپن و کره برویم کارمان به سلام صلوات میکشد.استفاده کردن از امثال مغانلو و کریمی و دانشگر ....نتیجه اش همان میشود که سپاهان دیروز چهار گل از زنیت روسیه خورد.نه اینها بازیکنان در حد بین المللی و تیم ملی ما هستند و نه بازیکنی که از سپاهان بیاید به درد ما در تیم ملی میخورد.اینها فقط تیمها و بازیکنان در حد لیگ داخلی ایران هستند.
  • جلال IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    دونیمه فوتبال داشتیم نیمه ی اول عالی عالی نیمه ی دوم ایران همانند گوام و سانمارینو در مقابل برزیل آلمان در ۲۰ سال پیش بازی کرد و دفاع چنجش آور فقط بلغارها هول بودند و نتوانستند گل‌های دورقمی بزنند نیمه بدون مخصوصاً دقایق پایانی ایران چنجش آور بازی کرد!
  • احمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    دوران رضایینانو چشمیو کریمی تموم شده باید سروش رفیعی ترابی قائدی اسماعیلی فر اینا باشن تو ترکیب
  • ساسان IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    نیمه اول خوب بودند اما همونطور که در جام جهانی هم دیدیم علی کریمی اصلآ مناسب تیم ملی نبوده و نیست . دانشگر هم که بایستی حالا حالا ها زمان داد که آیا عملکرد مناسبی در تیم ملی خواهد داشت یا نه ؟ به وفور ثابت شده بعضی بازیکن ها فقط در باشگاه جواب میدن و توی تیم ملی خیر ‌. از نمونه های بارز این بازیکن ها طی سالیان قبل میشه به سامره ، مجیدی منصوریان و تعدادی دیگه که حضور ذهن ندارم اشاره کرد که این ها توی باشگاه بسیار عالی اما در تیم ملی اون عملکردی که باید میداشتن نداشتن در کل روند مناسبی نداره تیم ملی چون جایگزین پروری یا بعبارتی بازیکن پروری نکردیم و بعد حدود بیست و اندی سال هنوز میگیم تیم سال ۹۸ گذشت اون زمان چرا به فکر حال نیستیم و باید همش از اون زمان یاد کنیم ؟!! متاسفانه همه کشورهای عربی علیرغم اینکه اصلا استعداد فوتبال ندارن اما بیشترین هزینه ها رو برای زیرساخت و پرورش بازیکن میکنن و هنوز موفق نشدن اما توی کشور ما که روی گنج نشسته پرداختن به مناسبت های مذهبی و هزینه کردن هنگفت برای اربعین و عراق و ... نمیذاره به فکر تعمیر و نگهداری ورزشگاهی باشه که ۵۰ سال پیش ایجادش کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی