نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کاپیتان استقلال باز هم جانشین بیرانوند نشد!/ دلیل دعوت نشدن حسینی به اردی تیم ملی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی تصمیم گرفت به جای علیرضا بیرانوند مصدوم بازهم سیدحسین حسینی را به اردو دعوت نکند.

با مصدومیت علیرضا بیرانوند و مشخص شدن غیبت او در بازی با آنگولا مشخص بود که یک دروازه‌بان به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. در این شرایط تصور می‌شد که سیدحسین حسینی از سوی امیر قلعه‌نویی به اردو فرا خوانده شود اما این اتفاق رخ نداد و حسین پورحمیدی جای بیرانوند را در اردو گرفت.

امیر قلعه‌نویی که در لیست قبلی خود نیز نام سیدحسین حسینی را قرار نداده بود، دلیل این مساله را سفر کاپیتان استقلال همراه امیدها در روز ۲۲ شهریور ماه به هانگژو توصیف کرد. حسینی به همین خاطر در تهران ماند و به بلغارستان نرفت و از روز پنجشنبه نیز در تمرینات استقلال حضور دارد.

در شرایط کنونی با توجه به اینکه استقلال در شروع تمرینات خود محمدرضا خالدآبادی را به اردوی امیدها داده و محمد جواد کیا نیز فعلا از تمرینات کنار گذاشته شده، نیاز مبرم به سیدحسین حسینی دارد.

از سوی دیگر حسینی قرار است به عنوان یک بازیکن باتجربه همراه با بازیکنان زیر ۲۳ ساله ایران راهی بازی‌های آسیایی هانگژو شود.

این دو دلیل باعث شد تا قلعه‌نویی بازهم سیدحسین حسینی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند تا این بازیکن فعلا در تمرینات استقلال حاضر باشد و در روز ۲۲ شهریورماه همراه با سایر شاگردان رضا عنایتی راهی چین شود و کارش را در آن تورنمنت شروع کند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: تکلیف بیرانوند برای بازی مقابل النصر و رونالدو مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    از عنایتی یه توضیحی برای حضور این در تیم امید بخواهید . اولا که گلر نیست و ثانیا اگه بنا به سهمیه بالای 23 سال باشه گلرهای جوانتری هستند که نیاز به این تجربه دارند و بهشون هم امیدی هست که در آینده " گلر " بشن . این دیگه گذشته و حال و آینده اش معلومه سنش هم بالاست
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    ما میپرسیم این چرا باید با تیم امید بره شما میگی دلیل دعوت نشدنش به بزرگا؟؟ واقعا نمیفهمه کسی که شیشتا شیشتا میخوره و تو چهارتا بازی دوتا سیو داشته ملیپوش نیست،اقا اینا یه تعظیمی کردن خوب کردن نوش جونشون ولی تا کی باید نونشو بخورن؟ اصلا اینم به کنار ارسلان مطهری رو از کجاش دراورد؟ پس فردا حمید استیلی رو بزارن مربی زاهدی رو ببره اسیا چون یروزی تو پرسپولیس بوده؟ یعنی یه ورزشی نویس نیست بپرسه رو چه حساب رفته تمرین استقلال با این دوتا بسته برا اسیا؟ نه که نیست ،همه حمایت کنین تا فدراسیون تیمداری کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی