قول می‌دهند استقلال سال دیگر صددرصد آسیا باشد؛ زیاد زحمت نکشید/ از استراماچونی که ظلم کرده استعلام بازیکن می‌گیرید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت کریمی می‌گوید همه بدهی‌ها را پرداخت کرده و الان دیگران وعده آسیایی شدن می‌دهند.

حجت کریمی، مدیرعامل سابق استقلال در برنامه شب‌های فوتبال با کنایه در مورد اینکه مشکل این تیم برای آسیایی شدن در سال بعد حل شده گفت: من همه بدهی‌ها را دادم. این که گفتند ما قول می‌دهیم سال دیگر صد در صد آسیا باشیم، خواستم بگویم عزیزان زیاد زحمت نکشند چون همه بدهی‌ها پرداخت شده! هیچ مشکلی ندارید مگر اینکه یک استراماچونی جدید یا یک دیاباته و پادوانی جدید بسازید.

کریمی ادامه داد: مشکل آخرمان هم که پیگیر بودم فقط همین استراماچونی بود که اگر این هم به من نامه می‌دادند و به مالزی می‌رفتم، آنجا شاید قضیه را حل می‌کردم. ما به خاطر تحریم‌ها دیر پرداخت کردیم.

او در پایان در مورد مشورت عجیب از استرا برای تایید بازیکن گفت: نیازی نیست عزیزان دیگر زحمت بکشند. جالب اینکه استراماچونی ۲۴۰۰ یورو به ما نبخشیده بعد می‌گویند فلان بازیکن را استعلامش را از استراماچونی گرفتیم که بازیکن خوبی است! استراماچونی در حق باشگاه استقلال ظلم کرده و چهل هزار دلار طلب داشته و یک میلیون ششصد هزار یورو پول گرفته و تازه از او مشورت می‌گیریم که فلان بازیکن خوب است یا بد؟

بیشتر بخوانید:‌ افشاگری حجت کریمی از ماجرای فسخ بیرانوند با پرسپولیس برای حضور در استقلال/ همه توافقات انجام شده بود اما یک نفر پیامک داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایمون زاید US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    شما ببین وقتی اون مبلغ رو تقسیم میکردند به استراماچونی چقدر رسیده ،کل مبلغ رو که استراماچونی نگرفته همانگونه که فردا پس فردا پول عزیز بیگ آمانوف تخس خواهد شد کیسه باشگاه که نیست مرکز داسف هست ،یکی فیش جعلی درست میکنه میفرسته برای باشگاه اروپائی ،آبرو نذاشتن برا این مملکت
    • کسری IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      #قربانزاده لنگیییییییی
    • امیر IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      لنگیا تا لابی هایی مثل قربانزاده دارند غم نخورند
    • کلنگلیس IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      لنگی جان دست تیم ومافیای لنگ هم روشده صبرداشته باش به زودی وبعدازباخت مفلوکانه به النصر همه چیز درباره ی لنگ تنان مشخص وفسادهاتون روخواهد شد
  • کلنگلیس IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    آقای کریمی خطیرکاری نکرده ولی درزمانی که شماعضوهیئت مدیره بودی وبعد سرپرست مدیرعاملی شدی استقلال ازآسیا حذف شد
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو .... IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    خدایی همه حرفهای حجت کریمی یک طرف این حرفش که واقعا حق هست یک طرف ، آخه مرد حسابی آقای خطیر بعد از این بدبختیهایی که با استراماچونی داشتیم تو باید از ستراماچونی درخواست مشاوره برای جذب بازیکن داشته باشی ؟ اصلا یکی از بزرگترین خصوصیت ما ایرانی ها غُد (یا قُد ) بودنمون هست که اینجور مواقع اصلا طرف رو آدم حساب نمی کنیم بعد شما از اون مشاوره میگیری ؟!
  • حسین CH ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    با شکایت سانتاکلارا از استقلال به دادگاه ورزش به دلیل فیش جعلی و جعل سند احتمال کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم منحوس هست سونامی در راهه برای استیک لول
  • میلاد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    اگه همه بدهیها رو دادی پس امانوف و ساپینتو چی میگن
  • رضایاک اصلی۳ IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    مظلوم کیسه...
  • مرتضی کافرم IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    همینکه تریبون میگیره حرف بزنه خودش داستانه ولی این لایهمه راست گفتناش یه دروغ هم گفت اونم برا طلب استرا که هماهنگیش با کسای پیگ بود این فقط ‌امضا کرد ،اونایی که هماهنگ کردن هم نمیخواستن موقع حاجی هماهنگ کنن که تا ابد مصاحبه کنه من بدهی ایترا رو زمان مدیریتم دادم ،به زمانبندی رفتنش دقت کنین میبینین وقتی تهدیدا جدی شد حاجی رفت و این شد مدیرو باقی داستان.
  • فرامرز IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    فرض کنید اصلأ استراماچونی به استقلال در گرفتن پولش ظلم کرده باشد ( که نکرده چون قراردادی بسته شده و طرفین باید به مفادش عمل بکنند و طرفی که به مفادش عمل نکرده استقلال بوده) باز می شود منکر بود که مربی بزرگی ست؟ گرفتن حق و حقوق یک طرف و طرف را از نظر فنی قبول داشتن دو چیز مختلف است این مدل اظهار نظر ها مصداق کامل عوام گرایی و پوپولیسم حجت کریمی و بازی با احساسات هواداران برای کوبیدن طرف مقابل است.اما بدون تعارف و هیچگونه تعصب رنگی استراماچونی از نظر فنی بهترین مربی سال‌های اخیر استقلال بوده بازی هجومی تک ضرب و توازن بین دفاع و حمله اش بی نظیر بوده این مشکل فرهنگی ما ایرانی ها ست که فکر می کنیم مربی خارجی باید از نظر مادی ایثار بکند راستی چرا؟ عاشق چشم و ابروی ماست ؟ به فرمایش امام رضا (ع) معاشرت کنید چون برادران معامله کنید چون بیگانگان.آقایی که از رییس مجلس تعریف می کنی و دم از شهید مطهری می زنی حرف امام خودت را فراموش می کنی؟
  • 6 IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    امان از كيسه مظلوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی